יום רביעי, 11 במאי 2016

חדרי שינה מעוצבים - עיצוב פנים הבית הינו בעל משמעות אישית רבה



עיצוב פנים הבית הינו אחת ההזדמנויות העיקריות בחיים שלנו לתת דרור ליצירתיות ולצורך שלנו בהבעה אישית. בעודנו מעצבים את ביתנו, ואין זה משנה אם מדובר בבית שכור או פרטי, אנו יכולים לממש את החזון העיצובי הפרטי שלנו, לבחור את שילובי הצבעים, הרהיטים ועוד. אחד מהחדרים המשמעותיים ביותר בהקשר זה הינו חדר השינה. בשונה מהסלון או המטבח, חדר השינה הינו חדר אשר ישמש רק אותנו. כך, אנו יכולים לבחור לעצב אותו ללא תלות במה אנשים אחרים יגידו, כך שיהיה הכי נוח ויפה שנוכל. 




מהם הגורמים המשפיעים ביותר על עיצוב חדר השינה
למרות החופשיות הרבה, עיצוב חדר שינה, ויצירת חדרי שינה מעוצבים בבית איננה מלאכה קלה כלל וכלל. הסיבה לכך הינה מגוון אילוצים שיש לתמרן סביבם על מנת לממש את חזוננו העיצובי במלואו. אילוצים אלו כוללים בין השאר:
·         ריהוט מרכזי: בשונה מהסלון, בו ביכולתנו "לשחק" עם הריהוט, לשנות מיקומים, להוסיף רהיטים ולהסירם, חדר שינה מורכב בסופו של דבר משלושה רהיטים מרכזיים סביבם עלינו לתמרן. רהיטים אלו הם השידה, ארון לבגדים, והמיטה.
·         התאמה לשאר הבית: רובנו, למרות שאנו נהנים מהמחשבה על החופש העיצובי, נעדיף שחדרי שינה מעוצבים בביתנו יתאימו בצורה מסוימת לשאר חללי הבית, כך שלא יהיה הבדל משמעותי יותר מידי במעבר בין חלקי הבית השונים.
ניתן לרכוש חדרי שינה מעוצבים במלואם
מאחר ומדובר במלאכה מורכבת אך עדיין רבת חשיבות, ישנן חברות רבות המציעות חדרי שינה מעוצבים בצורה מלאה. חדרי שינה אלו יכללו ריהוט כולל בעל התאמה מלאה לרצון הלקוח, יחד עם פריטים עיצוביים נוספים ושילובי צבעים שיהפכו את חדר השינה לחלום שמתגשם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה