יום רביעי, 4 במאי 2016

טיול פרטי לקוסטה ריקה



קוסטה ריקה הינה אחד מהיעדים הטובים ביותר לטיול פרטי
ישנו קושי נפוץ המתעורר בעת תכנון של טיול פרטי בעל טווח זמן מוגבל. הקושי נובע מהרצון של חלקנו להרחיק מעבר למראות הרגילים של אירופה, על הערים העתיקות והעשירות, והכפרים המנומנמים שלה, ולהגיע לאזורי אקזוטיים יותר של העולם. הקושי בכך נובע מהעובדה כי הגעה לאזורים מרוחקים יותר דורשת טיסה ארוכה, ושקשה מאוד לבחור באזור אשר יהיה ידידותי מבחינת תשתיות התיירות ואמצעי התחבורה אשר יאפשרו טיול פרטי קל ומהנה. טיול פרטי לקוסטה ריקה עשוי לפתור עבור רובנו חלק גדול מהבעיות הללו. קוסטה ריקה אינה מדינה במרכז אמריקה, המשלבת תשתיות תיירות ברמה גבוה, יחד עם שמירה על אוטנטיות תרבותית ונופים מרהיבים. 




מהם האטרקציות הבולטות בקוסטה ריקה
מיקומה במרכז אמריקה, מעל פנמה ומתחת לניקרגואה הופך את ההגעה לקוסטה ריקה לקלה באופן יחסי. גודלה המצומצם יחסית מקל על ההתנידות, וריכוז האטרקציות מבטיח לכם ניצול מקסימאלי של זמנכם אשר עשוי להיות מוגבל אלא אם אתם במהלך הטיול הגדול. האטרקציות הבולטות בקוסטה ריקה כוללות בין השאר:
·         חוף הים: ככל מדינות מרכז אמריקה, קוסטה ריקה נהנית מרצועת חוף יפה בצורה בלתי רגילה. חופי המדינה מתאפיינים בחולות לבנים, הגובלים בעצים ירוקים, ובים תכול המכיל מיני דגים ואתרי צלילה מדהימים.
·         יערות: היערות של קוסטה ריקה הינם מהיפים ביותר, וניתן לבלות זמן רב במגוון טיולים. אטרקציה נפוצה במדינה היא טיולי אומגות בין צמרות היער. 

יש לתכנן טיול פרטי לקוסטה ריקה בקפידה
יש לתכנן טיול פרטי לקוסטה ריקה בקפידה, כך שתוכלו ליהנות מהמיטב שיש לארץ להציע במינימום זמן. ניתן להיעזר לתכנון בחברות המתמחות בנושא, אשר יוכלו לסייע רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה