יום ראשון, 26 בנובמבר 2017

המלצות על פירנאים בחורף



ביקור ברכס הרי הפירנאים בחורף מחייב התאמות מסוימות. חשוב להבין את המשמעות של ביקור ברכס הרים גבוה בעונות סוערות ואפשר גם להתייעץ עם מדריכי טיולים לגבי שינויים של הרגע האחרון. בנוסף, מזג האוויר ברכס הרי הפירנאים פחות או יותר זהה בכל שנה ולכן לא אמורות להיות הפתעות. ניתן לדעת מה אמור מזג האוויר הצפוי בטיול עוד לפני שעוזבים את הארץ ולבחור בהתאם את האטרקציות והפעילויות.
ההמלצה הכי חשובה היא להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות. מהבחינה הזו אין הבדל בין חופשת חורף של משפחות עם ילדים, תרמילאים או בני זוג בירח דבש. האזור של רכס פירנאים בחורף נוטה להיות סוער מאוד בימים מסוימים וזו תקופה שבה מוקדי העניין צריכים להיבחר בקפידה יתרה. במידה ולא בטוחים לגבי רמת הבטיחות של האתרים והפעילויות, אפשר להשתמש במידע מעודכן שמופיע באתרי האינטרנט.




לא מוותרים על שמורות טבע ועל ביקור במדינת אנדורה
המלצה לא פחות חשובה לניצול היתרונות של רכס פירנאים בחורף היא לוותר על שמורות הטבע. דווקא שמורות הטבע ברכס הרי הפירנאים הופכות להיות חיוניות, צבעוניות ומרהיבות יותר בתקופת החורף מאשר בקיץ. רוב השמורות מתוחזקות ברמה גבוהה והכניסה אליהן כוללת שימוש במתקנים. פירנאים בחורף מציעים דרכים מהנות לחקור את אזורי המחיה של בעלי החיים, לערוך טיולי ג'יפים ולשלב מסלולי הליכה.
מלבד שמורות הטבע, רצוי להזכיר את הקרבה של רכס הרי הפירנאים לאנדורה. זו מדינה קטנה מאוד שבה אין שדה תעופה רשמי ולכן צורת ההגעה המקובלת היא בנסיעה מברצלונה. אנדורה היא אתר תיירות בולט לחובבי סקי ופתרון נהדר עבור מי שרוצה לקנח חופשת פירנאים בחורף עם ביקור במדינה זולה, מפנקת ואקסקלוסיבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה