יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

מהו אגזוז ספורט?




אגזוז ספורט מיועד באופן עקרוני לפלוט מתוך המנוע של הרכב את התערובת השרופה. התערובת נוצרת בתא השריפה וללא פליטה מסודרת שלה החוצה לא ניתן להשתמש ברכב. עם זאת, הייחודיות של אגזוז ספורט בא לידי ביטוי באופן שבו הוא משפר את ביצועי הרכב. האגזוז מבצע שורה ארוכה של תפקידים בעת ובעונה אחת ולכן הוא מתאים לסוגים שונים של רכבים פרטיים.

ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התקנה אגזוז ספורט וחשוב לא פחות להקפיד על תחזוקה נכונה שלו. בעזרת התקנה מקצועית ותחזוקה ברמה גבוהה ניתן לשפר את ביצועי האגזוז ולמנוע הוצאות מיותרות על תיקונים, ביקורים במוסך או החלפת מערכת פליטה. כמו כן, רבים מתייחסים להוצאה על אגזוז ספורט כהשקעה משתלמת לטווח הארוך. הסיבה לכך קשורה לאופן שבו האגזוז מעלה את ערך הרכב ומעניק לו יתרון בהשוואה לדגמים באותה קטגוריית מחירון.



כך תבדקו את תפקוד האגזוז
גם מי שלא בקיא במכונאות רכב יכול לבדוק האם מערכת הפליטה שברשתו פועלת כשורה. למערכת הפליטה תפקיד משמעותי בכל הנוגע לשיפור ניצולת המנוע, ולעיתים קרובות תקלות באות לידי ביטוי בביצועים לא מספיק טובים. במקרה של ריח חזק ברכב או בעת רעש של דליפת אוויר יש למהר למוסך מורשה ולבדוק את התקינות של אגזוז ספורט או מערכות פליטה אחרות.

בנוסף, אגזוז ספורט אמורים להפחית את זיהום האוויר כתוצאה מהגזים השרופים. כאן השיטה הנפוצה לדעת האם יש תקלה באגזוז היא לבדוק את הנושא במסגרת מבחן הרישוי השנתי. מבחני רישוי מבוצעים במכונים בכל רחבי הארץ ובדיקת זיהום האוויר היא תנאי לחידוש הרישיון. במידה ומגלים זיהום ברף גבוה מהמותר, יש לפנות למוסך כדי לבצע ריתוך של מערכת הפליטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה