יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

תיירות ברכס הרי פירנאים


פירנאים הם למעשה רכס הרים שמפריד את חצי האי האיברי מאירופה ולכן הוא מהווה גבול טבעי בין ספרד וצרפת. במרכז הרי הפירנאים נמצאת הנסיכות אנדורה, שמפורסמת בעיקר בגלל האוכלוסייה המצומצמת והמבודדת שלה. כמו כן, ברכס הרי הפירנאים משתמשים על מנת לחלק בין קבוצות אתניות ובין הקטלאנים במזרח והבאסקים במערב. הזהות והעצמאות הנפרדת רלוונטיים בעיקר בספרד כי בה היה שלטון חלש לאורך השנים, לעומת צרפת שבה אין לקבוצות האלה זהות משלהן.

מבחינה תיירותית יש לרכס הרי פירנאים יתרונות רבים. ראשית, תיירות חורף מאפשרת למי שמגיע לאזור הרכס לבקר במגוון רחב של אתרי סקי ולבלות חופשה בלתי נשכחת. רכס הרי הפירנאים נחשב אטרקטיבי עבור משפחות עם ילדים, מתאים למי שרוצה לשלב את הביקור בצרפת או בספרד עם יעדים נוספים וגם משתלם מבחינה כלכלית. ניתן להגיע לרכס כמעט לכל אורך השנה ובכל המקומות ישנה היערכות טובה לתנאי מזג האוויר של החורף.




מה עוד אפשר לעשות ברכס ההרים?
מלבד תיירות חורף, רכס הרי הפירנאים מציע עוד כמה יתרונות עבור תיירים מן השורה. הוא מזוהה למשל עם מסלולי הליכה למטיילים רגליים ונחשב מבוקש בקרב מטפסי הרים. כמעט בכל אזור על גבי הרכס ניתן למצוא אטרקציות שעולות בקנה אחד עם השאיפה לחוות את הטבע של הפירנאים ואת הייחודיות שלהם.
מעבר לכך, רכס הרי הפירנאים מתאים למי שמעוניין לשלב ספורט אתגרי בטיול. ניתן להגיע לפארקים ושמורות על מנת לנוח כחלק מביקור ברכס ההרים, להקדיש להם ימים שלמים של מנוחה עם המשפחה או לשלב אותם בטיולים ארוכים יותר. בסופו של דבר, העניין החשוב ביותר הוא להפיק את מלוא התועלת מרכס הרי הפירנאים ומהסביבה שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה