יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

סוגים של מסלולים בפירנאים



רכס הרי הפירנאים מציע המון יתרונות עבור מטיילים שאוהבים את הטבע ורוצים לחוות אותו מקרוב. היתרון המרכזי של הרכס הוא מגוון רחב של מסלולים, שמתוכם כל אחד יכול למצוא אפשרות שמתאימה לו. ניתן למשל להתחיל עם מסלול סולידי שכולל יציאה מתוך המדינות השכנות כמו צרפת או ספרד, ולהתמקם בנסיכות אנדורה שנמצאת במרכז הרכס. זהו מסלול אידיאלי עבור משפחות עם ילדים, הוא קורץ גם למי שמגיע לפירנאים לתקופה קצרה וניתן להפיק ממנו מקסימום תועלת.

אפשרות אחרת היא לבחור מסלול אקזוטי יותר שכולל הליכה ולינת שטח. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הקור המקפיא בחורף של הפירנאים לא תמיד מונע מסלולי טיול מן הסוג הזה. יש תקופות שבהן נעים מאוד לטייל על רכס הרי הפירנאים ויש המון מסלולים שעונים על הדרישה הזו באופן מושלם. הנקודה העיקרית היא להתאים את הטיול למסגרת התקציב וללוח הזמנים.



שילוב בין סוגים שונים של מסלולים בפירנאים
מי שיכול להרשות לעצמו להגיע לחופשה על רכס הרי הפירנאים ולשמור על גמישות מסוימת אולי ימצא את עצמו משלב בין מסלולים שונים. השילוב בין המסלולים אטרקטיבי כי הוא מאפשר לראות יותר מקומות על הרכס ולסיים את החופשה עם טעם מיוחד. את השילוב בין המסלולים כדאי לתכנן היטב ועל ידי התייחסות לשיקולים כספיים, לתנאי מזג האוויר, למיקום ולנגישות של האטרקציות המרכזיות וכן הלאה.

לסיכום, יש סוגים שונים של מסלולים בפירנאים ולכולם יש יתרונות יוצאי דופן עבור משפחות, תיירים, בני זוג, צעירים אחרי צבא ועוד. הקרבה של רכס הפירנאים לאירופה מקלה על מי שרוצה לשלב את מסלול הטיול בשטח עם ביקור אורבני במדינות כמו ספרד וצרפת, וגם לאנדורה יש מה להציע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה