יום ראשון, 3 בדצמבר 2017

מיסטיקנית מומלצת



מהי מיסטיקה?
תורת המיסטיקה, או תורת הנסתר, עוסקת בדברים שאינם ברי תפיסה בידי המח האנושי או חמשת החושים האנושיים. התורה עוסקת בדברים העל טבעיים, וניתוח באמצעות תורת המיסטיקה, יכול לספק הסבר לאירועים בלתי מוסרים בחיינו וחוויות ללא הסבר, ואף ליצר תמונה כוללת הסברים, על העבר, ההווה והעתיד. על פי תורת המיסטיקה, העולם מלא בכוחות קסם ובאנרגיות, וכוחות אלו יכולים לעזור לנו בהבנת הנסתר לגבי עצמנו. על כן, פירוש המילה מיסטיקה ביוונית הוא הסתרה או סגירה. כיום, רבים פונים למיסטיקנית מומלצת או למיסטיקן מנוסה, על מנת לקבל הדרכה והנחייה להמשך הדרך.




איך לבחור במיסטיקן שהכי יתאים לנו?
מתוך עשרות המיסטיקנים המומלצים, קשה לבחור מיסטיקנית מומלצת אחת, או מיסטיקן מנוסה. עם זאת, חשוב לזכור כי צריך לבחור במיסטיקן שמתאים לצרכים ולרצונות שלנו. מיסטיקנית מומלצת תדע להנחות אותנו כיצד ניתן להקשיב למסרים, כיצד להעביר מסרים להדרכה שלנו, ואפילו כיצד לתקשר בעצמנו באופן ישיר עם ההדרכה שלנו. כמו כן, מיסטיקנית מנוסה תהיה מחוברת להדרכה הגבוהה של האור, כך שתקבל את מסריה מאהבה. חיבור זה יאפשר הכוונה נכונה אל עבר מחוז חפצינו ותחושת העצמה בדרך. כמובן שגם חשוב, לבחור במיסטיקנית שתצליח להתחבר ולתקשר עם ההדרכה שלנו, ולקבל מידע שיוכל להועיל לנו ברצונות ובשאיפות שלנו.

בחירה במיסטיקן נכון, עשויה להועיל לנו רבות!
חשוב לבחור במיסטיקן או מיסטיקנית שיתאימו לצרכים ולרצונות שלנו. לא כל מיסטיקנית מומלצת או מיסטיקן מנוסה שהתאים לחבר, מכר או בן משפחה, עשויים להתאים לנו. מומלץ לבחור במיסטיקן עם הרבה ניסיון וותק בתחום, וכמובן, אחד בעל המלצות מרובות. נוסף על כך, מומלץ לבחור מיסטיקן או מיסטיקנית איתם נרגיש בנוח, כיוון שאל מולם נפתח את הסודות הכמוסים ביותר שלנו, והחששות הגדולים ביותר שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה