יום ראשון, 3 בדצמבר 2017

תכנון הלוואות לשכירים



שכירים שרוצים לקחת הלוואה בשביל לסגור את המינוס בבנק ולהימנע מתשלומי עמלה על חריגת יתר יכולים לעשות זאת במגוון דרכים. מלבד פניה לבנק לקבלת הלוואה בתמורה להצגת תלושי משכורת, שכירים יכולים גם לפנות לגופים פיננסיים פרטיים, חברות אשראי וחברות ביטוח או להשתמש בהלוואות מהירות לכל מטרה כדי לממן הוצאות פתאומיות וחד פעמיות. התנאי היחיד לניצול היתרונות של הלוואות לשכירים הוא לבדוק מראש את תנאי המימון ואת ההשלכות.



המפתח להלוואה מוצלחת הוא חישוב גובה ההלוואה בתוספת ריביות והצמדות, לעומת ההכנסות וההוצאות הצפויות לאורך כל תקופת ההחזר. במידה וחישוב כזה מעלה שניתן לשאת בתנאי ההחזר של ההלוואה בלי לשלם קנסות על פיגורים, מדובר במסלול משתלם שכדאי לשכירים לבחור בו. לעומת זאת, מסלול שבו הסיכון גבוה מדי מחייב שכירים לחפש אלטרנטיבות ומקורות מימון אחרים.

מה בודקים לפני שלוקחים הלוואה?
האופציות העיקריות עבור נטילת הלוואות לשכירים כוללות הלוואות בהוראת קבע, הלוואות ללא ערבים והלוואות בצ'קים. הלוואות ללא ערבים ניתנות בריבית גבוהה יחסית אך הן מאושרות במהירות וללא צורך בהעמדת ביטחונות, בעוד הלוואות בהוראות קבע מחייבות תשלום חודשי שנקבע מראש מול הלקוח. הלוואות בצ'קים מתאימות לשכירים עם חשבון בנק מוגבל ולכל מי שצריך לגייס סכום כסף סביר בהתראה קצרה.
כדאי לבדוק איזה מסלולי הלוואה אפשריים קיימים ולקבל מידע על ריביות ופריסת תשלומים. באותה הזדמנות מומלץ לברר מה היתרונות והחסרונות הספציפיים של כל מסלול הלוואה לאור יכולת ההשתכרות של השכיר, ולמצוא מימון שמתאים לצרכי המשפחה בטווח הקצר והארוך.

בסופו של דבר, תכנון לטווח ארוך הוא תנאי לנטילת הלוואה משתלמת. את התכנון מבצעים לאור פרטים על ההלוואה ולפי דרישות שנקבעות על ידי קהל היעד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה