יום רביעי, 30 במאי 2018

נושאי לימוד בולטים של קורס צילום אופנה


צעירים ומבוגרים שרוצים להשתלב בענף האופנה עושים זאת לעיתים קרובות באמצעות קורס צילום. צלם אופנה היא איש מקצוע שמעורב בשלבים שונים של הפרויקטים ולעיתים קרובות הוא אחראי על כל נושא ההפקה, התכנון, הסגנון והאווירה. כתוצאה מכך, מצופה מצלמי אופנה לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ולהכיר את כל שיטות וכלי הצילום הקיימים. הדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות קורס צילום אופנה מקיף שבו נלמדים נושאים רלוונטיים.

כמעט כל קורס צילום אופנה נפתח בשיעורים בסיסיים על תולדות הצילום. שיעורים אלו חשובים כי הם עוזרים למקם את הסטודנטים על ציר הזמן ומעניקים להם פרספקטיבה רחבה על התחום שבו הם עוסקים. לאחר מכן עוברים השיעורים לנושאים מעשיים יותר, כמו למשל תרגול צילומי אופנה, הבדלים בין עדשות ומצלמות, העמדת דוגמנים ודוגמניות על מסלולי אופנה או צילומי חוץ וכן הלאה.



איך מקבלים הכשרה כצלם אופנה?
המאפיין הכי בולט של קורס צילום אופנה הוא שילוב בין הוראה פרונטאלית וסדנאות מעשיות. המטרה של הוראה פרונטאלית היא להעניק לסטודנטים את הידע התיאורטי, בעוד בסדנאות המעשיות מצופה מהם להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלהם. על בסיס השילוב בין הוראה פרונטאלית וסדנאות מעשיות ניתן לאחר מכן גם לבדוק את רמת הביצוע של הסטודנטים ולהחליט האם להעניק להם תעודת הכשרה.
תעודת הכשרה כצלם אופנה מותנית בתיק עבודות ובביצועים של הסטודנט. מומלץ לבחור קורס צילום אופנה ברמה גבוהה על מנת להפיק ממנו את מלוא התועלת, כמו גם להשוות בין מסלולי לימוד לפי רמת המקצועיות של המרצים. במידה ולא בטוחים באיזה קורס לבחור, אפשר לקבל המלצות מסטודנטים שסיימו את המסלול וכבר קיבלו את תעודת ההכשרה הסופית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה