יום שני, 11 באפריל 2011

רהיטים למשרד


אם פעם היינו רגילים שרהיטים למשרד משרתים אותנו רק מבחינה פונקציונאלית הרי שבשנים האחרונות ישנו דגש גם על העיצוב של הרהיט. לא מספיק ששולחן העבודה חזק ונוח אלא עליו להיות חלק מקו עיצוב של המשרד. הדבר חשוב מאוד משום שהמשרד שלנו אינו רק מקום העבודה שלנו אלא גם מקום בו אנו מארחים לפגישות.

מובן שלכל אחד יש את הטעם שלו אולם מומלץ להתייעץ עם מישהו שיש לו חוש סטיילינג ולעיצוב פנים. אתם יכולים להגיד שאתם אוהבים שולחן עבודה מנוקד בצבע סגול אבל האם זה משרת את המטרה של המשרד? לכן חייבת להיות התאמה מדויקת בין השימוש הפונקציונאלי של הריהוט ובין השילוב שלו במכלול העיצוב הכולל של המשרד.

רהיטים למשרד


רהיטים למשרד -  קונספט

אחד הדברים המרשימים ביותר במשרד הוא קונספט עיצובי של ריהוט. רוב המשרדים אינם מקדישים מספיק זמן לנקודה הזאת. קונספט עיצובי בינו למעשה סגנון אחד שיתווה את הדרך של המשרד. זה יכול להיות ריהוט וינטאז', ריהוט עתיק, ריהוט מטאלי או ריהוט היי-טקי העיקר שתהיה אמירה. 

ברגע שיש למשרד קונספט אחיד, הלקוח מקבל תחושה שמישהו כאן באמת חושב על כל הפרטים. כאשר אתם בוחרים רהיטים למשרד מומלץ לעשות זאת למן ההתחלה עם בעל מקצוע, כמובן שלכם צריכה להיות דעה בעניין אולם איש המקצוע יוכל לכוון אתכם עד למציאת הקונספט העיצובי המנצח.

רהיטים למשרד- לא חייב לעלות ביקר
ישנה נטייה לחשוב שרהיטים למשרד צריכים להיות יקרים. הדבר הנכון ביותר הוא לחפש ריהוט שעונה על הקונספט שבחרתם אבל שלא יעלה יקר מידי. כיום ישנן חנויות רבות המציעות לכם רהיטים למשרד במחירים אטרקטיביים. 



לאחר שתעשו סקר שוק ותשוו מחירים תוכלו לקבל אינדיקציה לעלויות. יתרון גדול בקונספט טמון בעבודה שתוכלו לעשות קנייה אחת מרוכזת של רהיטים למשרד עליה תקבלו כמובן הנחה. הכוח נמצא אצלכם, אתם יכולים לחפש,להתייעץ, להשוות והכול על מנת שלבסוף תקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

רהיטים למשרד – לשמור על הבריאות

 
עם כל הכבוד לקונספט, עיצוב מנצח של רהיטים למשרד יהיה חשוב לא פחות לבדיקה כי רהיטים למשרד אכן נוחים לכם. אתם הולכים לשבת על הכיסא שלכם ולעבוד על השולחן שעות רבות מידי יום וחשוב מאוד שהם יתאימו לכם בדיוק. כסא עבודה שלא יתאים לכם עלול לגרום לכם כאבי גב ולתפקוד לקוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה