יום רביעי, 27 באפריל 2011

פתרון חלומות


פתרון חלומות
החלומות שאנו חולמים בזמן השינה, קשורים בדרך כלל בקשר ישיר ליום שחלף ועבר עלינו. לכן, אם אנו בוחנים את החלום במימד היום שעבר וסמוך למועד שבו חלמנו, יהיה לנו מאוד קל לפענח את החלום.

החלום הוא השילוב של המודע והתת- מודע במוחנו. המודע הוא החלק שאותו אנו חווים ביומיום ומודעים אליו, והתת המודע הוא החלק שאנו לא מודעים אליו, הפנימיות שלנו, הנשמה שלנו אשר מדברת אלינו בחלומות. כאשר נפנה אל פתרון חלומות נדע איך לחבר בצורה הנכונה בין התת- מודע למודע ולהקשיב למסר המובלע בין השורות.



פתרון חלומות- הסמלים ומשמעותם

·         על מנת להתחיל עם פתרון חלומות שחלמנו, חשוב מאוד להבין ולהבדיל בין הסמלים השונים אשר ראינו בחלום. כל סמל הוא אישי לחולם עצמו, ובדרך כלל אי אפשר להשליך פירוש של סמל מאדם ספציפי על אדם אחר.

·         אך למרות זאת, ישנם סמלים היוצאים מן הכלל, סמלים כלליים. אנשים המתעסקים עם פתרון חלומות יודעים להבדיל בין סמלים אישיים לסמלים כלליים.

דוגמה לסמל כללי היא חלום שבו השיניים נושרות. שיניים נושרות בדרך כלל מסמלות חוסר כוח, חוסר יכולת של אדם לעשות את מה שהוא רוצה, חוסר אונים. אדם בלי שיניים לא יכול לאכול כמעט כלום, לא יכול לדבר ולבטא את עצמו בצורה ברורה. כמו כן, חוסר שיניים זה דבר שמאפיין תינוקות וזקנים הנמנים על החלק החלש יותר באוכלוסיה, חסרי כוחות, וחסרי אונים במידה מסוימת.

פתרון חלומות - החלום ככלי לחיזוי העתיד

·         פעמים רבות אנו חולמים חלומות ונותנים להם את המשמעות הפשוטה כפי שהיא נראית עבורנו. אך אם נדע איך לגשת אל פתרון חלומות בצורה הנכונה, נבחין כי החלום הרבה פעמים הוא רק כלי אשר באמצעותו מועברים לנו מסרים הקשורים לעתיד שלנו, מסרים הנותנים לנו רמז על דרך ההתמודדות שלנו עם מצבים העתידים לבוא.

·         גם אם איננו מאמינים בראיית העתיד, חלום אשר מטריד אותנו או חוזר על עצמו מספר פעמים הוא בהחלט חלום הדורש הסבר. אם אנו לא מוצאים את ההסבר ההגיוני לסמלים ולחלום כדאי לגשת לבעל מקצוע המתעסק עם פתרון חלומות ולשאול לדעתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה