יום שני, 2 במאי 2011

פסיכולוגים קליניים בתל אביב


טיפולים פסיכולוגיים נחשבים היום לטיפולים מוכרים ולגיטימיים בכל העולם, ומומלצים לכל אדם המעוניין להתמודד עם הקשיים שבחייו ולממש את יעדיו. טיפולים פסיכולוגיים, מאפשרים לכל אחד ואחת לחולל שינויים משמעותיים ומרחיקי לכת.

חשוב לזכור כי מדובר בהליך ממושך הכולל מספר שלבים במהלכם המטופל יחד עם מטפלו מנסים תחילה לאבחן את הבעיה ולאחר מכן לטפל בה באמצעות שינוי הרגלי חשיבה והתנהגות. לכן, יהיה חשוב גם לבחור את הפסיכולוג המתאים ביותר עבורנו, במיוחד לאור העובדה כי תחום הפסיכולוגיה מציע לנו מגוון רב של טיפולים וגישות טיפוליות שונות, כמו גם מספר רב של מטפלים, גם במסגרת קופות החולים וגם במסגרת פרטית. 


פסיכולוגים קליניים – במה וכיצד מטפלים
פסיכולוגים קליניים אלה הם מטפלים בענף כולל שנקרא פסיכולוגיה, העוסק בניתוח ופתרון בעיות קוגניטיביות ונפשיות עם דגש על ההתפתחות האישית של המטופל ושיפור הרגשתו. הם מתמקדים בעיקר באבחון פסיכולוגי ובפסיכותרפיה ומציעים ארבעה שיטות טיפוליות עיקריות: פסיכו דינאמית, הומניסטית, התנהגותית וקוגניטיבית ומשפחתית. פסיכולוגים קליניים עובדים לרוב לצד פסיכיאטרים, במיוחד במקרים של בעיות קשות כמו דיכאון וסכיזופרניה הדורשים גם טיפול תרופתי.

פסיכולוגים קליניים – מתי כדאי לפנות
חיים המעורים במצבי לחץ, תחרותיות, רדיפת הישגיות וכל הבעיות הכלכליות הרבות העולות בחברה המודרנית, גורמים היום לרבים מאיתנו לפנות לטיפול פסיכולוגי. כבר לא מדובר בטיפולים המיועדים לבעלי הפרעות נפשיות חמורות אלא בטיפולים לגיטימיים וחיוניים לכל אדם בריא בנפשו, במיוחד אם הוא גם רוצה להישאר כזה כל חייו. 

במקרה ואנו חשים מצוקה נפשית כלשהי, בעיות בתקשורת הבין אישית, ירידה בביטחון העצמי, קשיים בהסתגלות למקום או מצב חדש, חרדות ולחצים – מומלץ לפנות לטיפול של פסיכולוג. פסיכולוגים קליניים בתל אביב, למשל, הם הפסיכולוגים הפופולאריים במיוחד בתוצאות החיפוש בגוגל.

פסיכולוגים קליניים בתל אביב
פסיכולוגים קליניים בתל אביב, בדומה לפסיכולוגים קליניים בערים אחרות בארץ, מעניקים פתרון נהדר לכל האנשים המודעים לפן הפסיכולוגי באישיותם, המהווה מפתח לחיים איכותיים ומאושרים. 

פסיכולוגים קליניים בתל אביב


פסיכולוגים קליניים בתל אביב מעניקים את שירותיהם במגוון רב של מסגרות: קופת חולים, קליניקות פרטיות, מטפלים עצמאיים.  פסיכולוגים קליניים בתל אביב מטפלים במגוון רב של בעיות ומתאימים לכל הגילאים ולכל שכבות האוכלוסייה. עם זאת, כדי לבחור  פסיכולוגים קליניים בתל אביב חשוב לקבל המלצות ולוודא כי מדובר במטפל מוסמך בעל רישיון מתאים לכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה