יום שבת, 7 במאי 2011

אודישנים לכוכב נולד


אודישנים לכוכב נולד – מידע חשוב:

חושבים שאתם יכולים לשיר? חושבים שאתם יכולים להיות נינט או יהודה סעדו הבא ? כוכב נולד הוא המקום בשבילכם. כדי להתקבל לתוכנית השירה מספר אחד של ישראל מזה עשר שנים, עליכם לעמוד באודישנים של התוכנית, מדובר על ארבעה אודישנים בהם אתם צריכים להרשים את השופטים כדי שאלו יוכלו להעביר אתכם לשלב הבא.

אודישנים לכוכב נולד הם לא אודישנים מפרכים למי שיודע לשיר אך אין ספק שהם יכולים להותיר אנשים המומים ולכן רבים מהם מתרגשים ומוצאים את עצמם מחוץ למשחק ומחוץ לתוכנית. כדי להצליח באודישנים עליכם להכין את עצמכם כראוי שכן הכנה זו יכולה להועיל לכם רבות.


כיצד יש להתכונן לקראת אודישנים לכוכב נולד?

לפני אודישנים לכוכב נולד רצוי לקבל חוות דעת של כמה אנשים, לאו דווקא של אנשים המקורבים אליכם. אם אתם מעוניינים בחוות דעת מקצועית לכו לאדם שמקצועו הוא פיתוח קול, אדם זה יוכל לתת לכם חוות דעת כנה לגבי איכות השירה שלכם והיכולת להתקבל לתחרות כמו כוכב נולד.
 
לפני אודישנים לכוכב נולד כדאי אפילו לקחת כמה שיעורים של פיתוח קול על שירים אותם בחרתם. בכל שנה יש גם את שיר האודישנים והוא למעשה השיר עליו אתם צריכים להתכונן הכי הרבה שכן השופטים מבקשים מרוב המתחרים לשיר את שיר האודישנים, הוא לא שיר מורכב בדרך כלל אך הוא מצריך עבודה שכן כך יכולים השופטים לבחון בצורה טובה את כישורי השירה שלכם על שיר חדש ולא מוכר.

מה חשוב לדעת על אודישנים לכוכב נולד?

אין שירים חדשים כמו מתחרים חדשים בכל שנה בכוכב נולד ולכן ניתן לראות אנשים רבים כל כך שרים את אותו השיר. בכל שנה יש את אלו שמצליחים להתבלט על האחרים בכך שבחרו שיר ייחודי אותו לא בחר אדם אחר לפני כן. שירים אלו יכולים להיות שירים ישנים במיוחד, חדשים במיוחד או פשוט שירים עם עיבוד ייחודי.
 
עיבוד ייחודי יכולנו לראות כאשר מתחרה מקורית בשם שירלי בן לולו שרה באודישן עיבוד ייחודי לשיר הנושא של התוכנית פינוקיו, מתחרה נוספת שהצליחה לתפוס את תשומת הלב של השופטים היא אותה המתחרה שהחליטה לשיר על החתול שלה, היא עברה שלב בשל הייחוד שלה ולא בשל יכולת השירה שלה, היא לא החזיקה מעמד תוכניות רבות אך היא הצליחה לקבל את ההזדמנות שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה