יום חמישי, 12 במאי 2011

אל תפיל את המיליון


אל תפיל את המיליון
העונה החדשה של אל תפיל את המיליון הולכת לעשות מהפכה של ממש בטלוויזיה הישראלית. וכרגיל, כאשר קורה משהו גדול בטלוויזיה, ארז טל נמצא שם כדי לסחוט עוד כמה אחוזים של רייטינג... בעונה החדשה של התוכנית, המוקד של התוכנית יעבור לגרסת האונליין. לא עוד התמקדות ברייטינג המסורתי של בתי האב, אלא חוויה אינטרקטיבית של עשרות אלפי גולשים מהבית.


אל תפיל את המיליון און ליין – המון משתתפים

אתר מאקו וארז טל מנסים לנפח מעט את הנתונים, אבל בכל מקרה הולכים להשתתף בגרסת האון ליין עשרות אלפי גולשים (לא מיליונים כמו שהשתמע משידורי קשת). הפיתוי הוא אדיר. כל אחד יכול להשתתף בתוכנית, מכל מחשב. כל מה שצריך לעשות הוא להירשם מבעוד מועד באתר מאקו ולחכות לשידור הרשמי. הפרס הגדול הוא הדובדבן שבקצפת.

החידושים של אל תפיל את המיליון

מי שהולך לשחק מהבית, צפוי להתמודד מול שאר השחקנים במהלך התוכנית. אתר מאקו ישקלל און ליין את התוצאות של כל המתמודדים, וידע להגיד לנו לקראת סיום התוכנית מיהו השחקן המוצלח ביותר מהבית. אותו שחקן מוצלח יזכה לשיחת טלפון מרגשת מארז טל ומאלירז שדה בסיום התוכנית ויישחק על כסף אמיתי בשידור חי. ממש כמו בעונה הקודמת, אלא שהפעם מדובר בהרבה יותר כסף – 500,000 ₪! שווה.

גם אם לא זכיתם – תהנו מכל רגע

העניין הוא שכסף זה לא הכל. הגאונות של התוכנית החדשה היא שעשרות אלפי אנשים מקבלים הזדמנות לשחק און ליין במשחק חברתי מרתק – בחינם! כדאי להיות יצירתיים בתכנון הערב שלכם. אפשר לשחק את "אל תפיל את המיליון" ביחד עם המשפחה המצומצת. אפשר להזמין עוד חברי משפחה, כדי להגדיל את סיכוי הזכייה. אפשר לעומת זאת להפוך את התוכנית לאירוע חברתי המוני, עם מלא חברים... הכי כיף.

טיפים למי שרוצה לזכות

אחד הטיפים הכי חשובים לעונה החדשה של אל תפיל את המיליון און ליין הוא ההרשמה המוקדמת. כדאי להירשם מוקדם לתוכנית, כדי להבטיח את המקום שלכם. מעבר לזה, לפני שידור התוכנית, מומלץ לשחק כמה פעמים באתר, כדי להכיר את החוקים ולהשתפשף. ברגע הקובע, אסור להתעכב בגלל שטויות. בהצלחה לכל המתמודדים מהבית, יהיה גדול.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה