יום ראשון, 29 במאי 2011

טיולים בברצלונה



ברצלונה נחשבת לאחת הערים היפות בעולם. עיקר פרסומה קיבלה העיר בזכות האדריכל הקאטלוני המפורסם, אנטוני גאודי, שהתפרסם בזכות העיצוב המיוחד והמקורי שלו. כמו כן ברצלונה פורסמה גם בזכות קבוצת הכדורגל של העיר, הנחשבת לקבוצת הכדורגל האהודה והטובה בעולם.

טיולים בברצלונה – הכנות
כאשר אתם מתכננים טיולים בברצלונה מומלץ לעשות הכנה מקדימה קצת. באתרי האינטרנט השונים תוכלו לקבל מידע מפורט על אתריה המרהיבים של העיר. אם אתם אוהבים כדורגל תבדקו מתי בארסה משחקת על מנת שתוכלו לצפות במשחק הכדורגל ב"קמפ-נואו". 

באמצעות הכנה מקדימה לטיול תוכלו לתכנן לעצמכם טיולים בברצלונה שיתאימו למספר הימים שתשהו בעיר. מומלץ לקרוא קצת כדי להכיר את הרקע וההיסטוריה של ברצלונה וכן להתעדכן אם יש מופעים או אירועים בזמן הטיול.

טיולים בברצלונה – התאמת טיול אישית
הדבר היפה בעיר כמו ברצלונה זה שכל אחד ואחת מכם יכולים למצוא את הפינה שלהם בעיר. מי מכם שאוהב לראות אמנות יתמוגג באין ספור המוזיאונים ומיצגי האמנות והאדריכלות הפזורים בעיר, מי שאוהב שופינג יוכל לעשות זאת בעשרות חנויות האופנה, מי שדווקא חפץ להכיר את חיי הלילה של ברצלונה יוכל למצוא מקומות בילוי וסצנה עשירה של חיי לילה וכמובן מי שאוהב כדורגל (וגם מי שלא) לא יוכל לפספס את חווית המשחק באצטדיון המקומי של ברצלונה.

ברצלונה – תחבורה
ברצלונה הינה עיר המרושתת במסלולי אופניים, השבילים רחבים ונוחים וניתן לעשות סיור בעיר ולהקיף את כל המקומות הפופולאריים באמצעות זוג אופניים שתוכלו לשכור במקום. לפני ששוכרים אופניים מומלץ לבדוק את מזג האוויר על מנת שלא תופתעו. 

רכבת התחתית של הפועלת בעיר נוחה מאוד ותביא אתכם תוך זמן קצר מאוד ליעד. ההתמצאות במפה של הרכבת התחתית היא קלה ואם לא תבינו משהו תמיד תוכלו לשאול ותיענו בסבר פנים יפה על ידי התושבים המקומיים. 

האפשרות השלישית של תחבורה במהלכם של טיולים בברצלונה הקסומה, היא לטייל ברגל תוך כדי שילוב עם האוטובוסים המקומיים.  היתרון הגדול בהליכה  ברגל תוך כדי שילוב עם האוטובוסים המקומיים הוא בכך שתוכלו בזמן הנסיעה לראות את המבנים והרחובות היפים, דבר שברכבת התחתית לא תוכלו לעשות.

ברצלונה – לתפוס משחק של ברצלונה
אם אתם אוהבי כדורגל הגעתם למקום המושלם מבחינתכם, עכשיו כל שתצטרכו לעשות זה לבדוק שיש משחק כדורגל ואתם מסודרים.  כרטיסים למשחקי הכדורגל של ברצלונה ניתן למצוא בקופות האצטדיון או אצל סוכני הנסיעות. אל תחמיצו את ההזדמנות לראות את מסי, אינסייטה, צ'אבי וחבריהם. מדובר בחוויה של פעם בחיים!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה