יום שבת, 4 ביוני 2011

עומר אדם


עומר אדם

אחד מבין יוצאי כוכב נולד המוכרים והמצליחים ביותר הוא לא אחר מאשר – עומר אדם. למעשה, עומר אדם לא ממש התמודד בתחרות כוכב נולד, אולם את דרכו אל ההצלחה הוא סלל באמצעותה של התכנית. עומר אדם הגיע אל האודישנים והקסים את השופטים, וכמוהם – את הצופים בבית. בהיותו מתמודד מן המניין הסתיר את גילו האמיתי שהיה פחות מגיל 16. כשזה התגלה, עומר אדם הודח מהתכנית והפרשייה פורסמה ברחבי כל הארץ, בעיתונים ובאינטרנט. 

למרות ההדחה, עומר אדם הוכיח יכולות מרשימות להתרומם ולהשיג את שלו בכוחו. אדם חבר אל חברת תקליטים והתחיל לשחרר סינגלים בזה אחר זה. כאשר שיריו הפכו לאהובים ופופולאריים, המשיך לעבוד וכבר ב – 2010, כשנה לאחר פרשית כוכב נולד, שחרר לאוויר העולם את אלבומו הראשון "נמס ממך".

עומר אדם : נמס ממך

עומר אדם, עדיין תלמיד תיכון בן 17, זוכה לקבל הערצה גדולה מאוד. אלבומו הראשון נמכר ונחשב למוצלח ביותר בעולם הזמר המזרחי. מעבר לכך, אדם מופיע בהופעות ואירועים כמעט כל ערב ומצליח להשיג לעצמו שם והכרה של אמן נחשב.
אין כל ספק כי הישגיו של עומר אדם הצעיר הינם מעוררי התפעלות ויוצאים מן הכלל. על אף שההצלחה שלו לא הגיעה מכוכב נולד, הוכיח מבלי לצאת מגדרו, כי כישרונו וקולו המרגש מדברים בעד עצמם. 

פופולאריות בעידן חדש



כיום, ניתן לאמוד פופולאריות של זמר דרך כמות הורדות השירים בסלולאר וברשתות החברתיות. שיריו של עומר אדם נרשמו כאהובים ביותר, ואלו נשמעים בכל מקום. כמו כן, הופעותיו של עומר אדם מבוקשות מאוד. כמו כן, הפופ המזרחי הפך להיות אהוב ביותר ונטמע יחד עם מוסיקת המיינסטרים העכשווית. עומר אדם שחרר להיטי פופ מזרחי אשר הקפיצו אותו אל ראש המצעדים.

החשיפה המהירה הודות לכוכב נולד רק פתחה לאדם את השער להיות הזמר שהוא כיום. פלטפורמה כמו כוכב נולד היא למעשה קרש קפיצה לכל אותם אמנים שאפתנים שמעוניינים להיות שם דבר בעולם המוסיקה, גם מבלי לזכות בתואר הנחשק – כוכב נולד. עומר אדם הוא אחד מבין כל אותם זמרים שלא זכו בכוכב נולד, אך הפכו להיות מוערכים ומוכרים בתעשיית המוסיקה הישראלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה