יום שני, 6 ביוני 2011

ספורטסמן

טרקטורוני ספורטסמן, שתמיד נחשבו לדגמי טרקטורוני עבודה, שאין להם תחליף במשקים חקלאים, נהנים בשנים האחרונות מביקושים גבוהים גם בקרב החפצים ברכב שטח למטרת טיולים פנאי. הסיבה לכך נעוצה בתכונותיהם המכאניות של סוג טרקטורונים זה, הזוכות לשבחים בכל רחבי העולם.


חברת פולאריס, המייצרת אותם משקיעה מאמצים ותקציבים גדולים בפיתוח המפרט הטכני של טרקטורוני ספורטסמן וזו הסיבה כי מידי שנה הם נבחרים על ידי מיטב המגזינים המובילים בעולם בתחום הרכב, לכלי השטח המנצחים בשוק העולמי.

טרקטורוני ספורטסמן – חוויית נהיגה

אם מדברים על חוויית נהיגה, טרקטורוני ספורטסמן הם הרכבים המומלצים ביותר שיש היום לשוק העולמי להציע. מפני שאלה הם טרקטורונים ידידותיים מאוד למשתמש, בטיחותיים להפליא, נוחים לתפעול, שקטים וחזקים בשטח.

ספורטסמן מצויד במערכת היגוי משוכללת, בזכותה הוא הפך לטרקטורון היחיד עם הגה כוח, כמו כן, הוא מצויד במערכת שיכוך דינאמית, המעניקה לו משקל ויציבות נכונים בשטח ותורמת רבות ליכולת בלימת זעזועים מעולה. בירידות אין כמעט צורך להשתמש בבלמים ובקלות אפשר לעשות סיבובים, בלי להיקלע למצב של החלקת הזנב. כל זה בזכות מתלים קדמיים איכותיים המוצבים על זרוע מסביב לרכב ומעניקים לספורטסמן גמישות בנהיגה, קלות ודיוק.

טרקטורוני ספורטסמן – טיולים ופנאי 

טרקטורוני ספורטסמן הם לא רק רכבי שטח לעבודות חקלאיות ולספורט מוטורי. חברת פולאריס הוציאה לפני כמה שנים סדרת פולאריס ספורטסמן טורינג, המיועדת לחובבני שטח ולמשפחות הרוצות לעשות טיולי טרקטורונים.

ספורטסמנים נהנים מביקושים גבוהים בזכות העובדה כי אלה הם טרקטורונים בטיחותיים מאוד, הם יחסית גדולים ומתאימים לשני אנשים. הם כוללים מערכת הנעה כפולה, תוספת דיפרנציאלית (לביצוע פניות ללא החלקה), תיבת הילוכים רציפה וחשוב מכל– תיבת העברת הילוכים אחורית והילוך נמוך, לפי סוגי השטח בהם נוסעים.

טרקטורוני ספורטסמן – איפה קונים  

את טרקטורוני ספורטסמן ניתן לקנות במספר דרכים: סוכנויות טרקטורונים המציעות גם דגמים חדשים וגם רכבי יד שנייה אותם אפשר לקנות גם במסגרת של טרייד אין, אתרי אינטרנט של יבואנים, אתרי יד שנייה ואפילו פייסבוק, בקבוצות המתאגדות סביב נושא הטרקטורונים. 

דגמים חדשים של טרקטורונים בעלי נפח מנוע של 550 סמ"ק מוצעים למכירה בכ- 70 אלף שקל ואילו הדגמים עם נפח מנוע של 850 תמורת סכום של כ- 80 אלף שקל. טרקטורוני יד שנייה נמכרים במחירים נמוכים יותר, תלוי בשנת הייצור ובמצב הטכני. אומנם חשוב לזכור, כי בין טרקטורוני יד שנייה ישנם הרבה כאלה שנמצאים במצב מכאני מעולה, משום שבעליו הקודמים השתמשו בו פעם אחת בלבד אחריה הבינו כי תחביב זה ממש לא לרוחם. 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה