יום ראשון, 12 ביוני 2011

פינות המתנה


כמה פעמים קרה שהגעתם לפגישה, התיישבתם בפינת ההמתנה ואמרתם לעצמכם "איזה יופי של פינת המתנה, שאפו! ולהפך, לא הבנתם איך שמו אתכם להמתין דווקא בפינה המצ'וקמקת הזאת". פינות המתנה נחשבות לאחד המקומות האסטרטגיים בכל משרד. 

כאשר הלקוח יושב בפינת ההמתנה ממתין לתורו להיכנס אליכם, רצות לו בראש הרבה מחשבות, אחת המחשבות הראשונות שעוברות לו בראש היא מה דעתו על פינות המתנה המעוצבות שארגנתם או במילים אחרות הוא מקבל רושם ראשוני עליכם. זה יכול להיות מועמד לעבודה אצלכם במשרד או לקוח גדול, זה לא משנה, רושם ראשוני נשאר רושם ראשוני ועליכם לדאוג שהרושם הראשוני יהיה מצוין. לא פחות מזה.

פינות המתנה -  סגנון

כאשר אתם מתכננים איך ייראו פינות המתנה, חשוב לדעת האם בבסיס העיצוב של המשרד עומד קונספט מסוים. יש משרד למשל שיצר קונספט של רחוב, כל חדר במשרד היה כניסה לרחוב כלשהו ופינת ההמתנה עוצבה כתחנת אוטובוס. אין ספק שרעיון כזה הוא מגניב, תופס ישר את העין וגורם ללקוח שממתין לכם (בסבלנות) להסתכל ולחשוב על מה שעשיתם. 

אם אין למשרד שלכם קונספט מרכזי חשוב שפינת ההמתנה תהיה נעימה ואם אפשר אזי גם  מעניינת. דוגמה פשוט לכך היא פינת ישיבה עשויה כיסאות וכורסאות קש. פינת ישיבה כזו משדרת נינוחות ורוגע, ניתן לראות הרבה כורסאות ושולחנות קש כאלה בברים ובתי הקפה לאורך נמל ת"א על הדק.

פינות המתנה – לשמור על הסדר

פינות ישיבה מהוות למעשה את חלון הראווה של המשרד שלכם, האנשים שיושבים ומחכים להיכנס מקבלים תוך מספר שניות רושם ראשוני על המשרד שלכם רק בהתבוננות בפינת ההמתנה.  פינות המתנה חייבות להיות מסודרות ונקיות. אם אצלכם במשרד הסגור אתם יכולים להרשות לעצמכם נייר זרוק על הרצפה, אזי בפינות ההמתנה ממש ממש לא. 

הפינה צריכה להיות נקייה, מסודרת, מזמינה ובעיקר נעימה.  אם יש לכם עיתונים או מגזינים  יכול להיות נחמד לשים אותם בסל לצד הפינה על מנת שהאנשים המצפים לכם יוכלו להעביר את זמן ההמתנה בנעימים.

פינות המתנה – תחשבו על עצמכם

כאשר אתם מתכננים את פינות הישיבה אצלכם במשרד דמיינו לעצמכם אתכם בנעליים של האחר. איזו פינת ישיבה הייתם אתם רוצים לפגוש בכניסה למשרד? פינת ישיבה הינה אזור אסטרטגי ממעלה ראשונה ומומלץ להשקיע זמן ומחשבה בסידור, בסגנון ובאופן הוא מוצג לאורחים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה