יום שני, 6 ביוני 2011

הפקת חתונה בטבע

הפקת חתונה בטבע הפכה לאחד הטרנדים החמים ביותר כיום. הרבה מאוד זוגות מעדיפים לצאת מהשגרה של חתונה באולם או בגן  אירועים והחליטו לשנות את הקונספט ולערוך את החתונה שלהם בטבע. הפקת חתונה בטבע יכולה להיערך בכרם, בחוף הים, בחורשה ולמעשה בכל מה מקום שאתם תרצו! 
 

אחרי שהחלטתם שאתם רוצים לעשות את החתונה בטבע עליכם למצוא חברת שמפיקה חתונות בטבע. יש כיום לא מעט חברות שנכנסו לשוק הזה של הפקת חתונות בטבע ועליכם יהיה לברור מבין כל החברות שיציעו לכם את שירותיהם את החברה המתאימה ביותר. איך תעשו את זה?

 
הפקת חתונה בטבע – ניסיון
 
הפקת חתונה בטבע הפתוח דורשת הרבה הכנות מוקדמות. הארגון של הלוגיסטיקה, השינוע של הציוד, מצריכים מחברת הפקה ניסיון בהפקת אירוע בסדר גודל כזה. עליכם לברר עם חברות ההפקה איזה ניסיון יש להם, אילו אירועים הם הפיקו בטבע ומי הלקוחות. 

מומלץ לדבר גם עם זוגות שהתחתנו בטבע על מנת לשמוע את דעתם, ההמלצות שלהם, דברים שהם היו משנה והאם הם והאורחים שהגיעו לחתונה היו מרוצים מהעובדה שהחתונה התקיימה בטבע ולא בגן אירועים או אולם רגילים. מידת הניסיון של חברת ההפקה תוכל לעזור לכם בסינון החברות שיגיעו לישורת הסופית ויתמודדו על הזכות להפיק לכם את החתונה.

הפקת חתונה בטבע – להגיע ממוקדים
 
אחרי שבחרתם את חברת ההפקה שלכם עליכם להגיע אליהם עם רעיון וכיוון עליו חשבתם. מעבר לבחירת הלוקיישן עצמו,עליכם להגיע עם רעיון כלשהו לגבי הקונספט של האירוע. כאשר מפיקים חתונה בטבע חשוב מאוד להגיע עם תוכניות ריאליות בטח, ביחס לתקציב שאתם יכולים ורוצים להשקיע בחתונה. 
יחד עם אנשי ההפקה תוכלו לגבש את הקונספט בצורה מהודקת יותר, חברת ההפקה תגיד לכם מהניסיון שלה מה היא מציעה ואיך היא לעשות את האירוע, כך שבסופו של דבר תגיעו איתם לעמק השווה על מנת שתוכלו להתחיל בהכנות הממשיות לחתונה.

הפקת חתונה בטבע – להתחבר לטבע
 
הייחוד הגדול ביותר של הפקת חתונה בטבע טמון בעובדה שאתם יוצאים משבלונת החתונה הרגילה. חתונה בטבע מאפשרת לכם להתקרב לטבע, להתחבר אליו ויוצרת אווירה יותר נינוחה ומשוחררת. 

בטבע ניתן לעשות הרבה דברים ופעילויות שבמקום כמו גן אירועים או אולם חתונה נראים תלושים ולא קשורים. בחתונה בטבע ניתן  לקיים כל מיני פינות ופעילויות מיוחדות שיקרבו בין האורחים לזוג החוגג ויאפשרו לזוג המתחתן לעבור את היום החשוב בחייהם בצורה הטובה ביותר.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום הרבה מאוד אנשים רוצים לעשות את האירוע המיוחד שלהם בחיק הטבע ולא דווקא באולם גדול או בגן אירועים.
    לפי דעתי זה דרך הרבה יותר טובה לחגוג את החתונה, הרבה מאוד אנשים לא יכולים להרשות לעצמם גן אירועים גדול ובכך הם יכולים לעשות אירוע גדול או קטן לפי בחירתם ורק צריך להשקיע בארגון החתונה.
    אני ואשתי החלטנו שאנו רוצים לעשות אירוע קטן בחיק הטבע, מקסימום של 150 אנשים ולכן החלטנו להזמין קיטרינג, די ג'י וחברה אשר תהיה אחראית על קראוון שירותים נייד אשר אנשים יוכלו להתפנות שם בנוחות וכמובן להתאפר ולסדר את עצמם.

    השבמחק