יום ראשון, 12 ביוני 2011

טיול לספרד


ספרד, אחת המדינות המרתקות והיפות ביותר לטייל בהן. המדינה שהביאה לנו את המטדורים הלוא הם לוחמי השוורים, את ריקוד הפלמנקו, משקה הסנגריה, את ברצלונה, ריאל מדריד ועוד. 

כאשר אתם מתכננים טיול לספרד עליכם לחשוב איזה סוג טיול אתם רוצים, האם חשוב לכם למשל לראות משחק כדורגל של ברצלונה או ריאל מדריד? האם אתם רוצים לעשות דווקא טיול בטבע, אולי בפירנאים? עד כמה המסע בעקבות האמנות והאדריכלות של גאודי בברצלונה מעניינת אתכם, האם אתם מעוניינים לטעום גם ממדריד וגם מברצלונה או שמספיק לכם רק אחת מהערים? תשובות לשאלות האלה יעזרו לכם לתכנן טיול לספרד בצורה טובה, חסכונית וקלה יותר.

טיול לספרד – חופשה רומנטית בברצלונה

זוגות רבים מקיימים את ירח הדבש שלהם בברצלונה. ברצלונה נחשבת לאחת הערים המתוירות ביותר בעולם. בשנים האחרונות עלתה ברצלונה לכותרות בעיקר בגלל קבוצת הכדורגל הנפלאה שלה הנחשבת לקבוצה הטובה בעולם. ירח דבש בברצלונה מאפשר לכם לטעום מהקסם הקאטלוני, תוכלו לבקר בשדרת לה-רמבלה המקסימה הנחשבת ללב הפועם של העיר, לבקר במוזיאונים הרבים ומיצגי האדריכלות של גאודי, ליהנות מאווירה רומנטית ומנות טאפאס טעימות ביותר בנמל, לבלות באחד ממועדוני הלילה הרבים ועוד.

טיול לספרד -  מסע בעקבות הכדורגל

ספרד נחשבת למעצמת הספורט הגדולה ביותר בעולם. כדורסל, מרוץ מכוניות, מרוץ אופניים, טניס ומעל הכל בכדורגל. בספרד משחקות שתיים מהקבוצות הטובות בתל: ברצלונה וריאל מדריד. חובבי הכדורגל מביניכם יכולים לקבל חוויה של פעם בחיים בביקור במשחק של שתי הקבוצות הסוחפות האלה. 

כאשר אתם מתכננים ביקור כזה עליכם לבדוק בלוח המשחקים ששתי הקבוצות מארחות את המשחק שלהם ושהן לא משחקות באותו יום. אתם יכולים למשל ללכת למשחק של ברצלונה בליגה ואז שלושה ימים לאחר מכן לקפוץ למדריד כדי לראות את ריאל בליגת האלופות. חווית הכדורגל בספרד היא שמימית, תרבות הספורט המופלאה, האצטדיונים הגדושים והמרהיבים ומעל הכל הכדורגלנים הגדולים בתבל במרחק יריקה מכם.

טיול לספרד – ליהנות מהרגעים הקטנים

מעל הכל, ספרד אוצרת בתוכה רגעים קטנים שיישארו  אתכם לנצח, המסעדה הקטנה בקרן הרחוב בה אכלתם מנות טאפאס קטנות,אגב לגימת בקבוק (ועוד בקבוק) של סנגריה, מופע הפלמנקו המרהיב ב"מון ז'ואיק" בשעת הערב המאוחרת, הטיול הלילי בשדרת "לה רמבלה" המוארת, וישיבה בבית הקפה הקטן, משחק הכדורגל של ריאל מדריד בליגת האלופות, הטיול המשגע בפירנאים של קאטלוניה עם הנוף עוצר הנשימה, יום החופש בקוסטה בראווה, אחד החופים היפים ביותר בספרד ועוד היד נטויה. אתם תחליטו מה מבין כל אלה יהיה הזיכרון הפרטי שלכם. תבלו!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה