יום שני, 16 במאי 2011

מוצרי פנג שואי



תורת הפנג שואי, היא תורה אשר מתעסקת בעיקר בעיצוב הבית. תורה זו משווה את ביתו של האדם לגופו ומנסה לאפשר לאנרגיות החיוביות אשר קיימות בלב האדם לחדור גם לביתו. על מנת שהעיצוב יהיה מושלם כדאי מאד גם לשלב בבית מספר מוצרי פנג שואי.

מוצרי פנג שואי – ההיסטוריה מספרת:

·         תורת הפנג שואי מתבססת על כך שהאדם הוא חלק מהותי בטבע וביקום, חלק בלתי נפרד. האדם מושפע הן מהשמים והן מהארץ. משמעות השם פנג שואי הוא: רוח ומים ושניהם ביחד מהווים מרכיבים חיוניים לאדם הפרטי ולכל היקום כולו. גם הרוח וגם המים מייצגים זרימה, תנועה. ההרמוניה בניהם תלויה במידת הזרימה, חזקה או חלשה.



·         מטרתה של תורת הפנג שואי היא לאזן את זרימת האנרגיות. שלא תהיה אנרגיה חזקה מידי והרסנית, אך שלא תהיה גם חלשה מדי ולא יעילה. על ידי ארגון הבית, על פי תורת הפנג שואי, נוכל ליצור את האיזון הנכון הנדרש לנו בינינו לבין הסביבה. כמובן שכדאי להוסיף לעיצוב הבית מוצרי פנג שואי אשר תורמים רבות לאיזון ולהרמוניה.

·         כל בית שונה מקודמו. כל בית צריך להיות מעוצב על פי נפש האדם המתגורר בבית וכל נפש, כמובן, שונה מאדם לאדם. על כן, לכל בית יש את הייחודיות שלו ואת מוצרי פנג שואי המתאימים לו. אך עם זאת, ישנם כללי פנג שואי בסיסיים המתאימים לכולם.

מוצרי פנג שואי -  הפריטים הנבחרים

·         פרח הלוטוס – אחד מתוך מוצרי פנג שואי העתיקים ביותר הקיימים. פרח הלוטוס עשוי מקריסטל ונחשב לסמל הטהור והגדול של תורת הפנג שואי. פרח הלוטוס נפתח עם עלות השחר ונסגר עם שקיעת החמה וכך הוא יוצר לעצמו חיבור מדהים למחזוריות הטבע. חיבור זה הוא החיבור שאנו מחפשים. פרח זה מייצג לנו את הזרימה הטובה ביותר שאנו יכולים לשאוף אליה, ולכן הצבתו בביתנו יכולה לקרב אותנו לזרימה מיוחדת זו.

מוצרי פנג שואי


·         דרקונים – מוצרי פנג שואי הפופולאריים ביותר שאתם מזדהים  יותר מכל אנשי תורה זו הם הדרקונים. הדרקון מסמל שפע, מזל וחכמה. את הדרקון כדאי להציב במקום גבוה בבית וכך נוכל לקבל ממנו את כל מה שיש לו להציע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה