יום רביעי, 27 באפריל 2011

נומרולוגיה


נומרולוגיה
נומרולוגיה היא תורת המספרים. תורה זו עוסקת בחיבור שבין שם האדם לתאריך הלידה שלו. כאשר מחברים נתונים אלו של אדם מסוים אפשר לאבחן בצורה מדויקת את הכישורים שלו, את הקונפליקטים שלו, את האופי שלו וכל מידע נוסף על האישיות שלו. כמו כן, נומרולוגיה היא כלי יעיל לבדיקת התאמה זוגית.


נומרולוגיה – עקרונותיה של הנומרולוגיה הקבלית:

  • נומרולוגיה קבלית טובה בעיקר לבדיקת התאמה בין בני הזוג. על פי שמותיהם של בני הזוג ותאריך הלידה שלהם אפשר לדעת מהם הנקודות המתאימות בין בני הזוג, מהן התכונות המשותפות ולבדוק את נקודות אי ההתאמה בניהם, את נקודות המשבר והקושי.

  • אנשים רבים תוהים לעצמם, האם זה אמיתי? אז התשובה היא כן. תאריך הלידה הוא לא חיבור סתמי של מספרים שונים, אלא שילוב של אנרגיות המלווה את האדם מיום היוולדו ובמשך כל ימי חייו. בתאריך הלידה של אדם גלומים תכונותיו, אופיו, יכולותיו הרגשיות ועוד.

  • כל אדם נולד עם "צווי חיים" הספציפיים לו. לדוגמה, אדם נולד עם צו ללדת מספר מסוים של ילדים, או להרוויח סכום מסוים של כסף, או שליחות חשובה אשר צריכה להתבצע על ידו בעולם הזה. על ידי נומרולוגיה קבלית אפשר לדעת מהם צווי החיים של כל אדם ובאיזה שלב בחיים הוא יממש אותם. כמו כן, אפשר לבדוק איזה בן או בת זוג ידעו להעצים את הכוחות הטמונים באדם הספציפי כדי להביא למימוש של אותם צווי חיים.

נומרולוגיה - על הצמא לנומרולוגיה בעידן המודרני

  • בדורנו, דור הקדמה והיי טק, הכול ריאלי הכול מדעי. אנשים מחפשים את המוכר והברור. הבעיה שהקריירה וההתפתחות העצמית בפן העסקי באים פעמים רבות על חשבון ההתפתחות האישית, ולכן אנשים  רבים מחפשים איזו השלמה, איזה תוספת.

  • נומרולוגיה זו התשובה עבורם כיוון שתורה זו היא תורה מדעית, מתמטית ומדויקת אשר יכולה לתת את כל התשובות השורשיות הפנימיות והמהותיות הנמצאות מעבר לראייה השטחית של האדם. הסתכלות זו מאפשרת לנו לגלות עומקים ומרחבים בחיינו אשר נותנים לנו מבט אחר, פרספקטיבה אחרת על הנתיבים בחיינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה