יום ראשון, 8 בינואר 2012

אטרקציות לאירועים


"מה הגיע?" שואלת האישה כשהבעל חוזר הביתה ומניח על השולחן את ערימת המכתבים, "עוד כמה קנסות" נאנח הבעל ושולף את ההזמנה הראשונה. אכן, כבר מזמן אנשים לא שמחים למראה הזמנה לאירוע ורק מרגישים צביטה בלב על הצ'ק העתיד להירשם על ידם. אבל מה לעשות, לא נעים – גם המזמינים באו לאירוע שלנו וגם הם נתנו צ'ק. אלה הכללים – באים לאירוע, מעבירים ערב שלם בפטפוטי סרק, נותנים צ'ק והולכים הביתה. 

נוכח תמונת המצב העגומה, אין זה פלא שאנשים רבים שואפים להפוך את האירוע שלהם למשהו חווייתי יותר, שהוא ייזכר לא רק בתור קנס או איזו חובה חברתית אלא כמשהו חיובי ומרגש.

אטרקציות לאירועים חגיגיים

כך קורה שרבים מחפשים אטרקציות לאירועים, דהיינו פעילות יוצאת דופן או חוויה כלשהי שתוסיף עניין והנאה באירוע שגרתי. גם בעלי העסקים לא טומנים ידם בצלחת וכך צצות להן עוד ועוד חברות המתמחות במתן שירותי אטרקציות לאירועים – הפעלות לאורחים, מוזיקה, מזכרות, הופעות וכדומה. 

לכל סוג של אירוע קיימות אטרקציות המתאימות לו ספציפית, אך ישנן גם אטרקציות שיוכלו להתאים לכל אירוע, למשל כניסה מיוחדת וחווייתית לאולם מתאימה בעיקר לחגיגת בר מצווה או בת מצווה אך לא תמיד לחתונה, בפרט אם היא מתנהלת על פי כללי המסורת שבה החתן והכלה לא נכנסים יחד לאולם, אך לעומת זאת תא צילום למשל יכול להתאים לכל אירוע.

האם באמת יש צורך ביצירת אטרקציות?  

יש הטוענים כנגד שלל אטרקציות לאירועים שהן מיותרות וסתם מהוות בזבוז כסף, ושזה חלק משיגעון כללי שאופף את תחום האירועים ההולך ונעשה מוגזם מיום ליום. הדבר בא לידי ביטוי למשל בכך שהצעות נישואין הפכו להיות הפקה שלמה, שלא כמו פעם שזה הסתכם בשאלה פשוטה שאף לא תמיד הופנתה לכלה המיועדת אלא דווקא להוריה. 

אטרקציות לאירועים


מנגד יש הרואים באטרקציות לאירועים גיוון נחמד, בפרט הדור הצעיר שלא מתאים לו להעביר ערב שלם מסביב לשולחן ולפטפט, אם כי גם המבוגרים יותר יכולים למצוא עניין בקליפ, ואולי אף יתחשק להם לחזור לילדות לערב אחד ולשחק במשחקי שולחן או להצטלם בתא צילום.

אטרקציות לדור הצעיר

מה שבטוח, האירוע שהכי גורם לאנשים לחפש אטרקציות לאירועים הוא בר מצווה או בת מצווה, שכן בניגוד לאירועים כמו חתונה או ברית אין טקס כלשהו הממלא את האירוע, כמו למשל חופה וריקודים בחתונה או טקס המילה בברית. נוסף על כך, חלק ניכר מהאורחים בבר\בת מצווה הם ילדים, ולכן צריך להעסיק אותם ולהלהיבם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה