יום שישי, 20 בינואר 2012

צלמת היריון


אחד הטרנדים השכיחים ביותר בעת האחרונה הוא צילום הריון. ניתן לראות את זה בפייסבוק בעיתונים, למעשה בכל מקום. נשים מרגישות שלמות על הגוף שלהן ונותנות לכך ביטוי בצילומי הריון המלווים את תקופת ההריון. מי מצלם את הצילומים האלה?האם צריך צלמת מקצועית?

צלמת הריון – מקצוענות נטו

צילום הריון מצריך צלמת מקצועית בלבד. יש לא מעט צלמות הריון שבאמתחתן מאות שעות צילומים של נשים בהריון, והן יודעות איך לצלם את האישה בזווית המחמיאה, עם התאורה הנכונה וכמובן באווירה המתאימה. צילום הריון שונה מצילומים אחרים, על מנת שהצילום יהיה אסתטי ומחמיא נדרשה מצלמת ההריון להביא לידי ביטוי טכניקות צילום שיצליחו לבטא ולהעביר את התחושה. מהטעם הזה בדיוק אם החלטתם שאתם רוצים לצלם צילומי הריון אל תחסכו כסף ותשכרו את שירותיה של צלמת הריון מנוסה ומקצועית.

צלמת הריון –כולם יראו את זה

אם בעבר היינו מצלמים צילומי הריון ושמים את זה באלבום התמונות הפרטי שלנו הרי שכיום כל תמונת הריון כזו ישר מועבר לפייסבוק על מנת שכווולם יראו אותה, וכשאנחנו מדברים על כוולם אז כמובן שמדובר בחברים, במשפחה וכל מי שחבר בפייסבוק למעשה. לכן, אתם לא רוצים לקחת סיכון ולהשקיע שעות של צילום אצל צלם לא מקצועי וחסר ניסיון. התמורה שלכם תהיה גבוהה – אתם תקבלו תמונות הריון סקסיות, יפות, מחמיאות ומרגשות, תמונות שישארו אצלכם למזכרת לעוד שנים רבות.

צלמת הריון – להרגיש בנוח

אחד הדברים החשובים ביותר בצילום הריון הוא תחושות הנוחות והשלמות שצלמת ההריון משרה על המצולמת. תקופת ההריון מאופיינת  בדימויי גוף לא כל כך מחמיאים, בתחושות משתנות ובמצבי רוח קיצוניים, לתחושת הביטחון, הרוגע והשלווה של צלמת ההיריון יש חשיבות גבוהה בהצלחת הצילומים.

צילום הריון – חוויה לכל החיים


צילום הריון הוא חוויה לכל החיים. צילומי ההיריון יזכירו לכם בכל מבט את אחת התקופות המרגשות ביותר בחיים. על מנת שתזכו ליהנות מתמונות ברמה גבוהה, המשלבים אמנות ורגישות מומלץ לפנות לצלמת הריון מקצועית בעלת ניסיון. לכל צלמת הריון יש תיק עבודות, בהן תוכלו להתבונן ולראות האם מוצא חן בעיניכם סגנון הצילום ואיכותן. חשוב מאוד ליצור תיאום ציפיות טרם הצילומים. אם יש לכם בקשות מיוחדות, תמונות יותר סקסיות למשל, תמונות יחד עם בן הזוג ועוד, יש להגיד את זה לפני תחילת הצילומים על מנת שהם יצאו לשביעות רצון שני הצדדים. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה