יום שישי, 6 בינואר 2012

מחיר קידום אתרים


אם גם אתה כמוני בדקת לאחרונה לגבי מחיר קידום אתרים, בוודאי שמת לב שהמחיר של קידום אתרים אינו אחיד , מצד אחד הוא יכול להגיע ל-4,500 ₪ לחודש ומצד שני הוא יכול להיות מאוד נמוך ולהגיע ל- 700 ₪ לחודש.

כיצד נקבע מחיר קידום אתרים?

לאחר בדיקה קצרה הוסבר לי שהמחיר השונה כל כך בין חברה לחברה נובע ממספר סיבות, הסיבה הראשונה היא כמובן מוניטין, ככל שחברת קידום אתרים מוכרת יותר בשוק ובעלת מוניטין גבוה יותר כך מחיר קידום אתרים יהיה גבוה יותר, לעומתה חברה מתחילה שעדיין לא צברה מוניטין רב דורשת מחיר קידום אתרים נמוך יותר.

מחיר קידום אתרים נקבע גם לפי תחרות התחום בו עוסק האתר אותו רוצים לקדם וגם לפי מספר המושגים אותו בעל האתר מעוניין לקדם.

לכל חברת קידום אתרים יש מחיר קידום אתרים התחלתי. לאחר שיחה עם הלקוח היא מבררת את מושגי המפתח אותם הוא מעוניין לקדם, חברת קידום אתרים מציעה גם כן מושגי מפתח שנראים לה רלוונטיים לנושא. לאחר שמחליטים על מושגי המפתח בודקים באמצעות כלים סטטיסטים מה כמות החיפושים למושגי מפתח אלו לפיהם מעריכים  העבודה הדרושה כדי לקדם את האתר. רק לאחר בדיקות אלו נקבע מחיר קידום אתרים.



מחיר קידום אתרים – כמה זמן לוקח לקדם אתר?

ככל שהאתר עוסק בתחום יותר תחרותי כך לוקח יותר זמן לקדם אותו. אל תאמינו לחברה שמבטיחה קידום מהיר לכל תחום. תהליך קידום אתרים יכול לקחת חודשיים עבור אתרים שתחום העיסוק שלהם אינו תחרותי ויכול להגיע לשנה עד שנה וחצי בתחומים תחרותיים מאוד. לפי זמן העבודה הדרוש (הנובע מתחרותיות התחום) גם נקבע מחיר קידום אתרים.

מחיר קידום אתרים – עם איזו חברה לעבוד?

בחרו בחברת קידום אתרים איכותית ואמינה. קבלו המלצות מקולגות או מפורומים שונים באינטרנט. בדקו באתר החברה מי הם האתרים שעובדים איתה, תוכלו לבדוק לבד את תוצאות עבודת החברה בקלות בגוגל. קבעו עם חברת קידום אתרים פגישה (ישנן חברות שניתן להיפגש איתן בחינם), שם תציגו להם את מושגי המפתח אותם תרצו לקדם, החברה תבדוק את הנתונים ותציע לכם הצעת מחיר קידום אתרים.

בחרו לעבוד עם חברה שמציעה עבודה איכותית ומקצועית ולא לפי מחיר קידום אתרים. אם החברה תבצע עבודה מקצועית המחיר ישתלם לכם. בחרו בחברה שתסמכו עליה, חברה שתעדכן אתכם בכל שינוי והתקדמות התהליך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה