יום ראשון, 15 בינואר 2012

שולחן ישיבות



שולחן ישיבות איכותי ומעוצב יספק לעובדים ולאורחי המשרד אווירת עבודה נוחה ונעימה. נעים יהיה להתדיין בעודכם יושבים מבסיס לשולחן גדול, נוח ואיכותי. נוסף על שולחן ישיבות איכותי יש לדאוג גם לכיסאות נוחים ומתאימים.

שולחן ישיבות – נחוץ לכל בית עסק

שולחן ישיבות צריך להיות שולחן גדול ורחב, על השולחן יונחו חומרים משרדיים, ציוד אלקטרוני וכיבוד. כדי שתוכלו לשבת ברווח,ללא צפיפות, חשוב לבחור שולחן גדול ורחב, כמובן בהתאם לגודל החדר.

כדאי לבחור שולחן ישיבות פתוח, שולחן שבו כל אחד מהיושבים סביבו יוכל לראות את חבריו. אפשר לבחור שולחן בצורות שונות, שולחן אליפסי, שולחן עגול, שולחן מלבני או שולחן מרובע.

עובדי המשרד צריכים לשבת מסביב לשולחן ובנוחיות וברווח. מקובל להניח כי כל עובד זקוק לשטח מחייה של שמונים סנטימטר בערך. אם אתם עורכים ישיבות עם מספר גדול של משתתפים, הקפידו לקנות שולחן גדול ורחב ידיים. מחקרים מלמדים כי ישיבה צפופה ובלתי נוחה מתישה את העובדים ומעייפת אותם. 

שולחן ישיבות


שולחן ישיבות - כיצד נבחר את השולחן המתאים ?

לפי התקציב - המחיר של שולחן ישיבות נקבע לפי כמה פרמטרים, טיב החומרים וגודל השולחן. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם ריהוט משרדי איכותי, מומלץ לקנות שולחן מעץ מסיבי חזק.

לפי העיצוב - שולחן ישיבות צריך להשתלב בעיצוב החדר ולהתאים לו מבחינת הגודל והצבע. לא נבחר שולחן ענק לחדר קטן ולא נעדיף שולחן קטן עבור חדר גדול. את הצבע כדאי להתאים לאווירה הכללית של החדר. בשווקים אפשר למצוא שולחן ישיבות בצבעים שונים, בצבעים בהירים וכהים ומחומרים רבים. יש שולחנות מודרניים המשלבים עץ וזכוכית ויש שולחנות קלאסיים בעלי מראה כבד יוקרתי.

לפי מספר העובדים - כדי שהעובדים ישבו מסביב לשולחן בנוחיות וללא צפיפות, כדאי להתאים את גודל השולחן למספר העובדים.

אם אתם מרבים להניח ציוד אלקטרוני על השולחן כמו לדוגמה, מקרן, מכשיר פקס ועוד. כדאי לבחור שולחן ישיבות עם פתרונות למיקום של כבלי התקשורת והכבלים החשמליים. בשולחנות רבים אפשר ליצור מעברים לכבלים השונים, מעברים אסתטיים ובלתי מורגשים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה