יום חמישי, 10 בינואר 2013

טיול לפיליפינים



טיול לפיליפינים – אתרים שאסור לפספס
טיול לפיליפינים הוא מעל לכל ספק אחד הטיולים המסעירים והיפים ביותר שתוכלו למצוא באזור של המזרח הרחוק. יש לציין, כי יש תרמילאים רבים אשר משלבים טיול לפיליפינים בטיול הגדול שלהם במזרח ויש כאלה ואחרים אשר מגיעים במיוחד רק למדינת איים קסומה זו על מנת ליהנות משפע האטרקציות המדהים שהמקום המיוחד הזה מציע לכל אחת ואחד, החופים והטבע המדהים אשר משתרע על לא פחות מ 7100 איים אשר מתוכם 2000 איים מאוכלסים באזרחים מקומיים כמובן. יש לזכור, כי הפיליפינים הם גם יד זיכרון למלחמת העולם השנייה שעל אייה נלחמו הצבאות את רוב הקרבות היבשתיים המכריעים במלחמה בחזית זו.
טיול לפיליפינים – כל המקומות השווים
לא משנה אם אתם מגיעים באופן עצמאי לאזור זה או עם תרמיל או עם טיול מאורגן כל שהוא, יש כמה מקומות שאסור לכם לפספס במסגרת טיול לפיליפינים:
מפלי פנגאסאן – זוהי שמורת טבע מרהיבה שחלקים מהסרט "אפוקליפסה עכשיו" צולמו בה וניתן לשוט במקום בסירות קאנו מסורתיות לכוון המפלים עצמם.
אגם טאל – אגם הממוקם בלוע של הר געש כבוי כאשר גם ההר עצמו מוקף באגם משלו. הביקור במקום זה אינו דומה לשום דבר שראיתם בחייכם ואין טיול לפיליפינים בלי ביקור בו.
סרגדה – זהו כינוי לקברים התלויים שנחשבים לדרך הקבורה המיוחדת של תושבי אי זה התולים את ארונות המתים שלהם על צוקים גבוהים.
בגיו – זוהי עיר יפה מאד ששוכנת בגובה של 1500 מטר ובמרכזה נמצא אגם מרהיב. שמה של העיר הגיע למרחוק בזכות מנתחי פלא היושבים בה ומבצעים ניתוחים ללא סכינים אלא בעזרת כוחות מאגיים שונים.
סבו – אי קסום עם כמה מהחופים היפים שבפיליפינים המאפשרים חופשת סטלבט, צלילה, סירות מירוץ וכדומה.
בנאווי – איזור זה ידוע בעיקר בגלל טרסות האורז המיוחדות שבו שנחשבות "לפלא השמיני" עלי אדמות. באיזור מערות נטיפים מרהיבות, קברים תלויים ובני שבט האיפונגו על מלבושיהם המיוחדים. טיול לפיליפינים לא יהיה שלם בלי ביקור במקום מיוחד זה.
אלמינסוס – זהו שייט מיוחד במפרץ המכונה "מפרץ מאה האיים".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה