יום שני, 28 בינואר 2013

נתי קלוגר

נתי קלוגר מוכרת לנו בעיקר ממגוון תפקידים ששיחקה בכל מיני תכניות טלוויזיה, ואילו כיום בעיקר, כאשר הצטרפה לצוות השחקנים של סדרת הנעורים המצליחה "החממה". נתי קלוגר היא שחקנית, קומיקאית, ומנחה בישראל.

את פצצת הבלנד היפה, שהצליחה לחדור אל מסכי הטלוויזיה חדשות לבקרים, נתי קלוגר היא למעשה נתנאלה קלוגר, ביתו של מנהל תיאטרון חיפה לשעבר, יצחק קלוגר. לא פלא שביתו היפה מיהרה להגשים את חלומות ילדותה, בהיותה צופה בהצגות התיאטרון. נתי קלוגר נולדה ברמת גן ולמדה תיאטרון כבר במגמת הלימודים בבית הספר התיכון שברמת השרון. לאחר תקופת השירות בצה"ל, חזרה לפתח את תחום המשחק והחלה ללמוד בבית הספר של ניסן נתיב וגם בהמשך בסטודיו למשחק של רות דייכס. כמובן שהצעות העבודה לא איחרו לבא, ומאז שנת 2003 מצאה עצמה נתי קלוגר מככבת במגוון מופעים ותכניות בידור.

נתי קלוגר

בשנת 2004 נתי קלוגר קיבלה את החשיפה הגדולה בהכנסה לעבודה עם ערוץ הצחוק של הוט בכבלים – ביפ. בערוץ זה כיכבה בתכנית הסאטירה "הרצועה" בשלל דמויות וחיקויים ומשם נסללה הדרך לעוד תכניות וסדרות טלוויזיה בשיתוף עם אמנים גדולים כמו גורי אלפי, עינב גלילי, טלי שרון, ועוד רבים וטובים בתחום. 

כיום נתי קלוגר עולה לכותרות שוב בעיקר בגלל ההיענות שלה לליהוק של העונה החדשה והסוחפת של מחוברים. עונה זאת תקרא מחוברים פלוס מכיוון שתכלול נשים וגברים ולא כפי שבעבר, נעשתה הפרדה בין העונות - מחוברים ו/או מחוברים. נתי קלוגר תכניס את המצלמות של מחוברים פלוס אליה הביתה ותחשוף את חייה מולינו, הצופים המסוקרנים. אנו מקווים לחוות עם קלוגר חוויה מדהימה, סוחפת ומרתקת. כפי שלא טעו בעבר, הליהוק המשובח של תכנית הדוקו ריאליטי המצליחה אמור להיות מעולה. כמו כן, הפורמט של התכנית מחוברים נמכר במדינות רבות בכל העולם, ולא בכדי. נתי קלוגר תהיה הדבר המעניין הבא מול מסכינו, ונחכה לראות אותה בקוצר רוח!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה