יום ראשון, 27 בינואר 2013

ליהיא לפיד


מדובר באישתו של אחד הגברים המדוברים ביותר בתקשורת הישראלית בימינו, הלא הוא לא אחר מאשר יאיר לפיד. ליהיא לפיד לא פחות מבן זוגה המוכר, ידועה ומוערכת במקצועה כצלמת, כתבת וסופרת. ליהיא לפיד מצטיירת בעיני כאישה נאורה, צנועה, נעימת הליכות, ועם לב גדול ופתוח כלפי הזולת. כיום, כשאנו מוצאים את אותה גברת לפיד ניצבת לצידו במרכז שיחות היום, קשה שלא לתת את היחס ולספר קצת אודותיה, מי היא ליהיא לפיד הנהדרת?

ליהיא לפיד היא במקור נצר למשפחת מן מהעיר ערד, כאשר בהמשך עקרו לרמת השרון שבמרכז. ליהיא למדה  בתלמה ילין, בית הספר לאמנויות, רכשה השכלה בתחום  צילום וגם באקדמיה בלימודי מדעי הרוח. ליהיא היא אם לשני ילדים מיאיר. בעברה עבדה בעיקר כצלמת ואילו החל מ-2003 קיבלה לתפקיד כתיבה של טור אישי באתר  YNET  שמדבר על אימהות ועל החיים בכלל, טור ולו מספר רב של קוראים ובעיקר של קוראות.

ליהיא לפיד


את יאיר הכירה ליהיא לפיד במהלך שירותה הצבאי כצלמת ב"מחנה", כאשר יאיר היה מילאומניק ובסטאטוס גרוש מנישואיו הראשונים עם ילד. בגיל 22 נישאה ליאיר והפכה להיות גברת לפיד. כיום הזוג חי ברמת אביב עם שני ילדיהם, יעל וליאור.

ליהיא לפיד אף זיכתה אותנו בספרים רבי מכר אותם כתבה, ביניהם: "סודות ששמרתי בבטן" ו-"אשת חיל". במדור הקבוע שלה היא דנה בענייני אקטואליה, סוגיות חברתיות ועניינים של שוויון. בנוסף, מדי פעם מפרגנת ליהיא לפיד במתכונים ובהגיגים חביבים ושנונים. כמו כן, ליהיא פעילה בדף פייסבוק בו משתפת את מעריציה וקוראיה בתמונות ובמחשבות מתוך עולמה הפנימי ואף מתוך חייה המפורסמים לצידו של יאיר לפיד, יו"ר מפלגת יש עתיד. 

מעבר לכל עשייתה הגדולה של ליהיא, והיותה היד התומכת של יאיר בכל תקופת הבחירות וההתמודדות שחוו אל מול כולם, יצאה ליהיא כאחד הפעילים במפלגת יש עתיד לעבודה בשטח. האותנטיות והפשטות של ליהיא חושפת אותנו אל הישראלי האכפתי, ששייך לעם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה