יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

מוצרי פרסום חורף



מוצרי פרסום חורף כמתנות
אין זה סוד כי מעת לעת נראה עסקים רבים בכל מיני תחומי פעילות כאלה ואחרים אשר מקדמים את העסק שלהם על ידי חלוקת מתנות לספקים ולקוחות במועדים שונים במהלך השנה. נראה כי יותר מכל החגים הם מועדים מעולים לעשות זאת בהצלחה רבה, ושני החגים העיקריים הם חג הפסח אשר נחגג בתקופת האביב וחגי תשרי אשר מגיעים אלינו בפתח החורף. יש לציין את העובדה כי בעונה זו ניתן למצוא שפע של מתנות מסוגים שונים אשר מן הסתם וודאי אפשר להטביע עליהם את שם העסק, הלוגו או כל דבר אחר בו תבחרו לצורך מיתוג מוצלח של העסק בו מדובר. רבים עושים שימוש במוצרי פרסום לחורף גם בעת אירועים מיוחדים ומחלקים אותם לבאים לאירוע עם ציון האירוע ולוגו החברה אשר מארגנת את האירוע.
מוצרי פרסום לחורף מסוגים שונים
מוצרי פרסום לחורף מתחלקים לכמה וכמה מחלקות שונות שניתן לבחור בינהן:
·         מחלקת הלבשה
·         מחלקת מוצרים מחממים
·         מחלקת מטריות
·         מחלקה כללית


הלבשה – במחלקה זו ניתן לבחור מתוך מגוון עצום של פרטי הלבשה לחורף ולעשות בהם שימוש לקידום העסק ומיתוגו. ניתן להטביע את סמל העסק על כובעי חורף, חולצות חורף, מעילי רוח או גשם, כפפות, צעיפים, כובעי גרב וכיוצא באלה. ניתן לחלק אימוניות שלמות עם שם ולוגו העסק וכדומה.
מוצרים מחממים – מוצרי פרסום לחורף מקסימים לחלוקה הם מוצרים מחממים כמו: ספלי קפה או תה עם הדפסות של שם העסק או כל הדפסה אחרת, קומקומים חשמליים, שמיכות וכרבוליות, כריות חימום לצוואר, טרמוסים בגדלים שונים וכדומה.
מטריות – במחלקה זו ניתן למצוא מטריות בכל גודל וצורה, החל ממטריות מתקפלות או מטריות לילדים, מטריות ענק עם ידיות מעוגלות וכדומה. המטריה משמשת כמקדם מכירות מדהים כאשר לוגו החברה מתנוסס עליה כאשר היא פתוחה.
מוצרי פרסום לחורף כלליים – כמובן שבעונת החורף ניתן לעשות שימוש בכל המוצרים לקידום שעושים בהם שימוש בעונות אחרות שאינם מזוהים דווקא עם העונה. מוצרים אלה יכולים להיות שעונים, כלי כתיבה מסוגים שונים, סוכריות או ממתקים ארוזים עם הלוגו של העסק ועוד רבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה