יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

מערכת טלפוניה בענן



מדוע מומלץ לבחור מערכת טלפוניה בענן?
האמת היא כי כיום מי שמסתכל על השינויים בעולם התקשורת והטכנולוגיה בישראל וגם במדינות נוספות, יכול לשים לב כי עסקים רבים, מעדיפים לעבוד עם מערכת טלפוניה בענן, במקום להשתמש במרכזיות האנלוגיות הרגילות, אשר הכרנו בעבר והולכות ויוצאות משוק העסקים בעידן של היום. אם בעבר, עסק שרצה לנהל מספר שלוחות היה צריך לקנות את המרכזיה ולנהל בעצמו את התחום, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין ללא כל צל של ספק, והכל נעשה קל ופשוט יותר בתחום זה עבור כל בעלי העסקים ללא כל יוצא מן הכלל. עסקים רבים נהנים מן היתרונות של מערכת טלפוניה בענן, והם בעצם משדרגים באופן משמעותי את מצב התקשורת בתוכם. איך זה בעצם עובד, ומה הם היתרונות של שיטת הענן?

  
עוברים מהמחשבים לעולם הטלפוניה
הרעיון של מערכת טלפוניה בענן שאוב מתחום המחשבים, ומהמעבר של עבודה עם עמדה בודדה, לעבודה עם עמדות ענן. בעבר, כאשר היה רצון לשמור מידע מסוים בתוך החברה - הוא היה נשמר על המחשב, או על רשת הפנימית .עם הזמן, למדו החברות על היתרונות של שירותי הענן - שמירת המידע על שרת חיצוני לחברה, אשר בעצם גורם אחר מטפל בו (ומכאן השם "ענן" כדבר מרוחק). הדבר בעצם הועתק גם לתחום של הטלפוניה. מדוע לעבוד עם מרכזיה אנלוגית רגילה שתהיה בעסק, שתחייב אתכם לבצע בעצמכם שינויים שונים וכך לשלם עוד כסף רב - אם אפשר לעבוד עם מערכת טלפוניה בענן? כעת, ה"מוח" של המרכזיה נמצא בטיפולו של גורם מקצועי, כשאתם מקבלים את עמדות הקצה, ונהנים כמובן משליטה מלאה על המרכזיה מרחוק.

פתרון לעסקים בכל גודל
חשוב מאד לציין שהפתרון של מערכת טלפוניה בענן יכול גם להתאים לעסקים בכל גודל - מעסקים קטנים ועד לגדולים במיוחד. הסיבה לכך היא שבצעם מוקצה לכם מקום על המרכזיה הראשית, כך שאתם יכולים לקנות שלוחות בהתאם לצורך שלכם, ואתם כמובן גם משלמים בהתאם. כך בעצם, המרכזיה מתפתחת ביחד עם העסק שלכם, והיא מאד גמישה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה