יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

טיולי ג'יפים בפירנאים



טיולי ג'יפים בפירנאים מסוגים שונים
אם אתם שוקלים לצאת אל טיול בחו"ל שיותיר אתכם עם הרבה מאד חוויות לא שיגרתיות, והרבה מאד זכרונות מיוחדים במינם, נראה כי טיולי ג'יפים בפירנאים יוכלו לעשות את העבודה הזו על הצד הטוב ביותר כמובן. הרי הפירנאים, מאפשרים לכם ליהנות מטיולים מדהימים במיוחד, מעיירות ציוריות, ומאטרקציות שמתאימות לכל המשפחה. לכן, אין זה מפתיע שישראלים רבים בוחרים לצאת אל טיולי ג'יפים בפירנאים שיהיו מסעירים ומיוחדים. הפירנאים מהווים נקודת ציון ייחודית בעולם כולו, שכן מדובר מצד אחד על רכב הרים מאתגר במיוחד, אך מהצד השני נוח מאד לטיולי ג'יפים. חשוב מאד לציין, שקיימים היום כמה סוגים שונים של טיולי ג'יפים בפירנאים, כאשר עיקר החלוקה הין בין הטיולים העצמאיים לטיולים המאורגנים. אז מה אתם מעדיפים?

  
פירוט על כל אחד מהטיולים
אם אתם תבחרו לצאת אל טיולי ג'יפים בפירנאים שיהיו מאורגנים, אין ספק שאתם תזכו לשפע של יתרונות. אתם תקבלו ליווי צמוד עם המדריכים השונים בטיול, כאשר במידה ותרצו בכך - המדריך ישב אתכם בג'יפ ויסביר לכם לכל אורך הנסיעה מה אתם רואים. כמו כן, במסגרת של טיולי ג'יפים בפירנאים מאורגנים, אתם גם תוכלו לבחור בין אפשרות לנהיגה עצמאית, לבין האפשרות של נהג מקצועי ומקומי אשר ינהג במקומכם, מה שיותיר לכם את היכולת להתפעל מהנוף המדהים וליהנות מהדרך. כמובן שבמסגרת הטיול המאורגן אתם מקבלים גם לינה, ארוחות, כניסה לאטרקציות וכיו"ב.
מהצד השני, טיולי ג'יפים בפירנאים שהם עצמאיים, מאפשרים לכם ליהנות ממסלולים לבחירתכם החופשית. אתם לא תלויים באנשים אחרים בקבוצה, ואתם יכולים להתקדם בקצב שלכם. במסגרת זו אתם מקבלים ג'יפ, עלויות של ביטוח ולעתים גם עלויות של דלק, ואתם חופשיים להתחיל לטייל.

ומה אתם רוצים?
רוב הישראלים שיוצאים אל טיולי ג'יפים בפירנאים, בוחרים לצאת לטיולים מאורגנים, שכן הם אינם מכירים היטב את הסביבה, ואוהבים לרכוש חבילות אשר מסדרות עבורם את הנופש כולו. עם זאת, כמובן שאם יש לכם רוח עצמאית יותר - אפשר גם להזמין מראש טיולי ג'יפים בפירנאים שיהיו עצמאיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה