יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

בתים למכירה בכפר סבא כאפיק השקעה מוצלח



מחפשים נתיב מוצלח להשקיע בו את כספכם? כפי שאתם בוודאי יודעים, השקעות נדל"ן בישראל נחשבות בטוחות למדי כבר שנים רבות ללא כל עוררין בכלל, ומשתלמות מאד תוך זמן קצר יחסית, כפי שאפשר לראות מעליית מחירי הנדלן בישראל לאורך השנים האחרונות, עליה שלא רואים באופק כל עצירה שלה נכון להיום. אלא שאז כמובן עולה שאלה חשובה מאד - באיזה עיר כדאי בכלל להשקיע בנדל"ן כיום? אם כן, נראה כי, אחת מן האפשרויות הפופולריות ביותר כיום, היא לחפש בתים למכירה בכפר סבא, לרכוש אותם, ואז בעצם מדובר על השקעה לכל דבר וענין על כל המשתמע מכך. את הבתים אפשר למכור לאחר זמן מה, או לבחור באופציה הנפוצה יותר - להשכיר אותם לאחרים כמובן. אבל למה דווקא ההשכרה של בתים למכירה בכפר סבא נחשבת מוצלחת וכדאית?

 
עיר בתנופת פיתוח
בשנים האחרונות, נהנית כפר סבא מתנופת פיתוח אדירה. האוכלוסיה שלה הולכת ונעשית צעירה יותר – בין אם מדובר על סטודנטים צעירים, או על משפחות צעירות, אשר מעוניינים לגור בכפר סבא. אלא שאלה, לא יכולים להתחייב למשכנתא ולרכישת בית, וכאן אתם כמשקיעים נכנסים לתמונה. אתם יכולים לרכוש בתים למכירה בכפר סבא, ולאחר מכן להציע אותם להשכרה לאוכלוסיות אשר מעוניינות בכפר סבא למספר שנים. יש לציין שהפופולריות של כפר סבא עולה, בין השאר על רקע עליית המחירים בתוך גוש דן. אנשים רבים מגלים שהם יכולים לגור בכפר סבא, ולהגיע תוך פחות מחצי שעה לתל אביב. כך, אתם יכולים לרכוש בתים למכירה בכפר סבא, ולמצוא לא מעט אנשים שירצו לשכור אותם מידיכם, וביקוש גבוה, משמעותו השקעה בטוחה.

השקעה בפרויקטים של חידוש
אפשרות אחרת, היא למי שמחפש בתים למכירה בכפר סבא אשר עתידים לעבור בקרוב תהליכים של תמ"א 38 או של פינוי בינוי. במצב זה, אתם יכולים למצוא בתים למכירה בכפר סבא במחירים נמוכים יחסית, ולאחר שתהליך השיפוץ יסתיים, יהיה בידיכם נכס ששוויו הרבה יותר גבוה, וכך תוכלו לגרוף עבורו רווחים נאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה