יום שבת, 26 באוקטובר 2013

השקעות נדל"ן בארה"ב



השקעות נדל"ן בארה"ב לאחר המשבר הכלכלי
אחד מבין האזורים אשר מעניינים רבים מן הישראלים מבחינת השקעות נדלן בחו"ל הוא לא אחר מאשר ארצות הברית. אין ספק כי כל מי שמדבר על השקעות נדל"ן בארה"ב, לא יכול להתעלם מן ההשלכות המשמעותיות מאד, של המשבר הכלכלי אשר פקד את המדינה ב - 2008, ונמשך במובן מסוים עד היום או לפחות אנו רואים את השפעותיו עד היום הזה ממש. 

המשבר הכלכלי העצום, נגע בדיוק לנושא של השקעות נדל"ן בארה"ב, ובעצם הוא מכונה גם משבר הסאב פריים - שכן הוא היה סביב משכנתאות מוגזמות אשר לקחו יותר מידי אמריקאים ללא כיסוי באמת - עד שבעצם התפוצצה הבועה ואמריקאים רבים מצאו את השקעות שלהם הרוסות לחלוטין. אז האם היום, כ - 5 שנים לאחר המשבר הכלכלי, זה בטוח לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב? בואו נראה את המצב.

השקעות נדל"ן בארה"ב

התאוששות מהירה ושיקום כלכלי
מי שיגיע היום אל ארה"ב, יוכל לראות כי לאחר מספר שנים, הצליחו האמריקאים לשקם היטב את כלכלתם, והם עדיין לא אבדו את בכורתם. למרות הנבואות שסין או רוסיה יעקפו בקרוב מאד את ארה"ב, הרי שבכל מה שנוגע אל השקעות נדל"ן בארה"ב - עדיין מדובר על המדינה עם הכלכלה החזקה ביותר בעולם, שגם הביקוש להשקעות נדל"ן בתוכה גבוה יותר ממדינות המערב ומדינות כמו סין או רוסיה גם יחד. ניתן לזקוף זאת לזכות שיקום המהיר שעברה המדינה. כמוכן, מיד לאחר המשבר, הזדרזו לא מעט משקיעים זרים לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב כשהמחירים היו נמוכים במיוחד. כיום, כשהמחירים כבר עלו בשנית והתייצבו ברוב מדינות ארה"ב - אותם משקיעים נהנים מרווחים נאים למדי.

האם זה מתאים גם לכם?
כיום, עדיין אפשר למצוא השקעות נדל"ן בארה"ב שיהיו משתלמות למדי, שכן יש עדיין נכסים שנותרו ללא בעלות מהמשבר, וניתן עדיין לרכוש אותם. עם זאת, כדאי לשים לב ולברר האם מדובר על נכסים באזורים שיש בהם ביקוש. לעתים, אפשר אף לקנות את הנכסים מהמשקיעים הראשונים, עדיין במחירים נוחים - וליהנות מעליית המחירים בהמשך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה