יום שבת, 26 באוקטובר 2013

הלוואה מיידית



המשמעויות של הלוואה מיידית
למרות שרובינו נזהרים בניהול התקציב המשפחתי או בניהול התקציב של העסק שלנו, אנו יודעים שיש מקרים שאין ברירה אלא לקחת הלוואה לא מתוכננת מסיבות שונות. לקיחת הלוואה כיום הפכה להיות לענין של מה בכך בניגוד לעבר הרחוק, וניתן לבקש הלוואה מכל מיני גורמי מימון כאלה ואחרים עבור מגוון של סיבות אשר לשמן נדרש המימון הזה הלכה למעשה.
האמת היא כי בכל מקרה הסיבות יכולות להיות מאד מגוונות כמו: טיפול שיניים דחוף, בן משפחה שנמצא בצרה כספית, בקשה מהבנק לכיסוי המסגרת בבנק, מימון אירועים שלא נלקחו בחשבון בתכנון השנתי של המשפחה כמו חתונה, שיפוץ דחוף בבית וכדומה. ובעלי עסקים זקוקים לקחת הלוואה מיידית מכיוון שמזדמנת להם עסקה הדורשת מימון ביניים, או מכיוון שנקלעו למשבר פיננסי וכדומה.
הלוואה מיידית
מה היא הלוואה מיידית ?
הלוואה מיידית נלקחת על פי רוב בשעה של לחץ ומשבר מכל מיני סיבות, ובשעה שאין זמן לכל הפרוצדורות הבנקאיות הרגילות לצורך הענין. הלוואה מיידית ניתן לקבל בגופים שונים על ידי האינטרנט או שיחת טלפון לחברת האשראי וניתן לאשר אותה באופן מיידי כך שהכסף ייכנס לחשבון הבנק שלכם תוך 24 שעות. הלוואות מיידיות אלה ניתנות בסכומים של עד כמה עשרות אלפי שקלים בלבד כמובן, ותנאי ההחזר שלהם לא תמיד גמישים, וכמו כן בהרבה מקרים תדרשו לשלם ריבית גבוהה.
מי יכול לקבל הלוואה מיידית ?
הלוואה מיידית ניתנת בקלות יחסית למי שעובד ומקבל משכורת חודשית קבועה, או שהוא בעל עסק לפחות חצי שנה. אנשים מובטלים או בין עבודות יתקשו לקבל הלוואה מיידית גם בגופים חוץ בנקאיים. גם אנשים בעלי עבר בנקאי לא תקין יתקשו לקבל הלוואה מיידית והגופים החוץ בנקאיים בודקים לפחות שנה לאחור את הרקורד הפיננסי של מבקש ההלוואה.
הלוואה מיידית יכולה להיות עזר רב במקרים מסויימים, אבל יש לבדוק היטב את תנאי החזר ההלוואה ואת הריבית ולעשות חישובי כדאיות במונחים כלכליים האם נטילת ההלוואה באמת משתלמת, או שאתם עלולים להכנס לסחרור כספי בעקבות נטילת הלוואה נוספת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה