יום שני, 21 באוקטובר 2013

שיקום הפה



איך בוחרים מומחה בתחום שיקום הפה?
אם אתם מעוניינים לקבל טיפול מקיף במיוחד של שיקום הפה שלכם, או שיקום הפה של קרוב משפחה שלכם. בכל המקרים הללו, ברור לכם כי בסופו של דבר עליכם לפנות לרופא שיניים מקצועי כזה או אחר, אשר זה הוא תחום ההתמחות שלו. אולם מעבר לבדיקה של התעודה הפורמלית, יש עוד מספר קריטריונים אשר מטבע הדברים כדאי לשים לב אליהם לפני שבוחרים את הרופא אשר מועדף עליכם יותר מכל. יש לזכור כי טיפולי שיקום הפה הם מן הטיפולים הארוכים והמורכבים ביותר בתחום רפואת השיניים, ובחלק ניכר מן המקרים הם גם הטיפולים היקרים ביותר שיש - והם אמורים לתת לכם את המענה המקיף ביותר בתחום של רפואת השיניים. אז איך אפשר לבחור את המומחה אשר יספק לכם טיפול מושלם?

שיקום הפה
 
כך תבחרו את הרופא
ראשית, כשאתם פונים למומחה שיקום הפה, כדאי לשים לב להיצע הטיפולים שהוא מעניק. מדובר בין השאר על טיפולי שיקום הפה פשוטים יחסית כמו סתימות והתקנת כתרים, אבל גם על טיפולים מורכבים יותר - כמו למשל התקנה של מערכת שיניים תותבות, או ביצוע טיפולים של השתלות שיניים. יש גם טיפולים שיש מספר דרכים לבצע אותם - כמו למשל בהשתלות השיניים שם יש מספר אפשרויות שונות. לכן, חשוב מאד לקבל מידע על שיטות העבודה של הרופא, כדי שתוכלו להתרשם מהן, ולהבין האם הן מתאימות לכם. יש לשים לב גם האם רופא מתאים לציפיות שלכם - האם הוא למשל מבצע טיפולים של שיקום הפה בהרדמה מתאימה - יש כאלו שרוצים לעבור טיפול בהרדמה מלאה ככל האפשר, ויש כאלה שרוצים דווקא הרדמה חלקית בלבד. הכל בסופו של דבר - בהתאם לצרכים שלכם.

לקחת את הזמן
זכרו תמיד, שכשזה מגיע אל טיפולי שיקום הפה - כדאי לקחת את הזמן המתאים כדי לבצע את הבחירה. אל תמהרו לפנות למומחה הראשון שאתם קוראים עליו. קחו את הזמן, השוו בין הטיפולים השונים, בקשו לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות, ורק לאחר מכן התחילו בטיפול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה