יום שישי, 18 באוקטובר 2013

הפירנאים



איזה טיול עורכים בהרי הפירנאים?
אין זה סוד כי בכל מה שקשור לטיולים מעניינים ברחבי העולם נראה כי אפשר לומר בוודאות כי כיום, הפירנאים נחשבים לאזורים המתוירים ביותר שיש בעולם. יש רק מעט מאד אזורים על פני הגלובוס שלנו אשר בהם תוכלו למצוא יותר תיירי מאשר הפירנאים, ויחד עם זאת בכל פעם שבהם אתם תטיילו בהם - אתם תחושו כאילו אתם לבד בעולם, ואת העובדה הזו אפשר לזקוף לזכות השטח העצום אשר הפירנאים תופסים. יחד עם זאת, חשוב מאד להבין איזה טיול בכלל אפשר לערוך בפירנאים. חשוב מאד לציין, שיש כיום אפשרויות לטיולים מגוונים מאד-  החל מטיולים מאלים בטבע, שבהם אתם תלכו ברגל במאות המסלולים האפשריים, ועד לטיולים שבהם אתם תנועו בין אטרקציות כמו פארקי שעשועים ומרחצאות מרפא.

  
כל האפשרויות לפניכם
אם אתם מעוניינים לצאת לטיול בתוך הפירנאים, חשוב מאד שתסמנו לעצמכם את סוג הטיול שמתאים לכם. יש כיום אפשרות לצאת לא רק לטיולים רגילים, אלא להשתמש גם באמצעי התחבורה השונים. כך למשל, טיולי ג'יפים בהרי הפירנאים נחשבים כיום פופולריים במיוחד, והדבר לא מפתיע לאור שפע ההרים שיש באזור, והנופים שנשקפים מהם. אפשר לשכור ג'יפ ולצאת לטיול עצמאי, או להצטרף לקבוצה, וליהנות מטיול מודרך עם נהג ומדריכים מקצועיים. כמו כן, אפשר לערוך גם טיול אופניים בפירנאים, שנחשב מדהים וייחודי.
מעוניינים להיחשף לתרבויות אחרות? השהות שלכם בהרי הפירנאים היא הזדמנות נהדרת, שכן באזור זה חיות קבוצות אתניות ייחודיות, שונות מאד מאלו שיש בצרפת או בספרד, והן אף דוברי לשון ייחודית. מומלץ בחום לבקר בכפרים באזור. המקומיים נחשבים ידידותיים ומסבירי פנים, וישמחו לקחת אתכם לסיורים מודרכים בתחנות מפתח בכפר.

טיול שמתאים לכל אחד
בשורה התחתונה, חשוב מאד לזכור כי טיול בהרי הפירנאים נחשב מומלץ ממש לכל אחד. בין אם אתם רוצים ליהנות מטיול רכוב שבסופו אתם תצאו למרחצאות מרפא, ובין אם אתם רוצים לצאת למסלולי טיול מאתגרים במיוחד ברגל, ולאחר מכן לשוט בקיאקים באגמים הענקיים של הפירנאים - הכל אפשרי באזור זה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה