יום שבת, 26 באוקטובר 2013

מצלמות אבטחה נסתרות



איך נראות מצלמות אבטחה נסתרות?
יש כל מיני סיבות כאלה ואחרות אשר בגללן אנשים בוחרים להשתמש בשירות של התקנת מצלמות אבטחה נסתרות בבית העסק שלהם או אפילו בבית הפרטי לצורך הענין. האמת היא כי מה שמייחד מאד מצלמות אבטחה נסתרות לעומת מצלמות אבטחה רגילות, הוא כמובן המראה שלהן. מצלמות אבטחה נסתרות לא נראות כמו מצלמות אבטחה, והן אינן מעוררות חשד כלל וכלל. הן מוסבות היטב בסביבה, כאשר חלקן ניתנות גם לתזוזה, וחלק נותרות מקובעות במקומן. כך בעצם, כל אחד יכול לעשות שימוש במצלמות הסמויות - הן אדם שרוצה לבצע מעקב אחרי אדם אחר ולתעד את מעשיו, והן מי שפשוט רוצה הגנה מתאימה למתחם שלו מפני ניסיונות של פריצה ושוד.

מצלמות אבטחה נסתרות
  
כל סוגי המצלמות
תוכלו להסוות בין השאר מצלמות אבטחה נסתרות באמצעות פריטים יומיומיים. יש כיום מצלמות שמגיעות בתוך עטים או בתוך קופסאות שונות שלא מעוררות חשד. גם מצלמות שמגיעות על כפתורים שונים ניתנות כיום לרכישה, וכך ניתן לשלב אותן היטב בלבוש שלכם. יש עוד סוג מיוחד של מצלמות אבטחה נסתרות ואלו הן המצלמות שניתנות להטמנה פשוטה בתוך הבגד. הן אמנם לא נראות כמו פריט, אבל הן כוללות גוף צילום זעיר במיוחד שניתן להסוואה מושלמת, ולרוב אף כוללות יכולת הקלטה עם מיקרופון זעיר.
יש כמובן אפשרות לרכוש מצלמות אבטחה נסתרות שצריכות להיות קבועות. המצלמות הללו בעצם נראות כמו פריטים רגילים שנוהגים לתלות על הקיר והתקרה. כך למשל, ניתן לרכוש מצלמה נסתרת שנראית כמו גלאי עשן - אשיש לא חשוד שבעצם מדובר במצלמה, ואתם יכולים לקבל תיעוד פנורמי של מה שמתרחש בתוך המתחם.

הסוואה בהתאם לצרכים
בשורה התחתונה, חשוב מאד לרכוש מצלמות אבטחה נסתרות בהתאם לצרכים המדויקים שלכם. חשוב מאד שתוכלו לקבל את המענה המושלם לתיעוד שאליו אתם זקוקים. יש מקרים שבהם אתם צריכים גמישות וזריזות ותיעוד חי, ויש מקרים שבהם דווקא איכות התמונה באור אחד יותר חשובה. בכל אחד מהמקרים הללו - מצלמות אבטחה נסתרות מדגמים שונים יעניקו לכם את הכיסוי הנדרש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה