יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

פירוש חלומות




חלומות של מריבה, בריחה ונפילה

מריבות, בריחות ונפילות קורות לא רק במציאות אלא גם בחלום. סימנים כחולים אומנם לא יופיעו על גופינו, אך נפשנו ללא ספק תחווה טראומה כואבת. היא ללא ספק תדמם אך אין מה להיבהל, כי הכל לטובה – כדי שבמציאות נוכל להיות הרבה יותר חזקים, החלטיים ושלווים. פירוש חלומות אלה יאפשר לנו לקבל את הכלים הנכונים להתמודד עם מצבים סבוכים, עליהם אתם יכולים לקרוא במאמר שלפניכם.


מריבות בחלום

פירוש חלומות על מריבות בין אנשים אחרים או מריבות בהן החולם מעורב, מאפשר הצצה אל הליכים הפנימיים של האדם. אם האדם רואה שני אנשים אחרים רבים, ייתכן שאלה הן תכונות האופי שלו: היושר רב עם השקר או רוחב לב נלחם בקמצנות. ישנם מקרים בהם החלום יכול להתפרש גם כקנאה אותה חשים אנשים קרובים כלפי החולם, זאת עקב הצלחתו באהבה או בעסקים. במידה והחולם ראה את עצמו מעורב במריבה, הוא חייב להיזהר מפני התפרצות של רגשות שליליים במציאות.


בריחה בחלום 

פירוש חלומות על בריחה מתייחס למצבים או לאנשים מהם האדם החולם רוצה לברוח. הבריחה מסמלת את הרצון של האדם להשתחרר ולהתגונן. כך למשל, בריחה ממשהו המתרחשת על מדרגות מסמלת פחד מהתמודדות עם מצבים מסוימים בחיים. עם זאת, בריחה ממקום סגור כמו כלא מסמלת את הרצון של האדם כן להתמודד עם אותו מצב לא רצוי. בריחה מאנשים מסמלת חוסר רצון להתמודד עם מציאות לא נעימה, שכן בריחה מאדם מוכר וקרוב היא רמז לכך שאותו האדם מהווה סכנה.




נפילה בחלום

פירוש חלומות על נפילה בחלום מדבר על מצב של אובדן שליטה בחייו של האדם. מי שרואה את עצמו נופל בחלום – נמצא במציאות בסיטואציה בה הוא איבד שליטה ומרגיש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליו. זהו מצב של חוסר ביטחון והעדר תמיכה. עם זאת, האדם שנופל אך לא מפחד מהנפילה, מקבל רמז על כך הוא יודע כיצד להתמודד עם המצב. גם אם הוא ייפול, לא יכאב לו והוא במהירה יוכל לקום על רגליו כדי להמשיך במשימתו. אדם שנופל לתוך מים חש חוסר שליטה המלווה בהצפת רגשות ותחושות שליליות בתת המודע שלו.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה