יום שני, 30 בספטמבר 2013

הלוואות מידיות



הלוואות כיום נלקחות בשל שלל סיבות רבות ומגוונות כאלה ואחרות ומטרתן מימון נוח במקום הון עצמי של הלווה. באם פעם הלוואות היו נלקחות רק למטרות "גדולות" ו"חשובות" מאין כמותן, כגון – רכישת דירה, הרי שכיום ניתנות הלוואות מיידות למטרות שונות ומשונות, למשל – לטובת שיפוץ הבית, לטובת רכב חדש שרוצים לקנות בגלל שהרכב הקיים מתחיל לחרוק, לטובת טיול משפחתי בארץ אקזוטית בחו"ל וכדומה. מטרות אלו הפכו גם הן חשובות מספיק בכדי לקחת עבורן הלוואות מיידיות בצורה שתאפשר איכות חיים ברמה טובה לכל הדעות, כך מסתבר. אולם חשוב לציין את העובדה כי הבנקים אינם ששים להעניק הלוואות מיידיות לכל מי שמבקש אותן בעידן של היום.

בגלל המצב הכלכלי
כיום, כאשר המצב הכלכלי לא מהטובים שהיו לאורך ההיסטוריה, הרי שיותר ויותר אנשים מבקשים הלוואות מסוג זה. בכדי להגדיל את הסיכויים לכך שהבנק יאשר מתן הלוואות מיידיות, יש "לשכנע" אותו בשלל אמצעים: צריך להוכיח שיש משכורת גבוהה, פיקדונות ועוד פרמטרים אחרים. אכן, הבנקים נוהגים להקשות על אלו שמבקשים הלוואה, על מנת לדעת בביטחון ובוודאות שאותן הלוואות מיידיות מוענקות לבן אדם הנכון, שיוכל להחזירן בזמן, בתוספת הריבית הנדרשת.

הלוואות מידיות

הלוואות בנקאיות - בשונה מגופים בנקאיים
הבנקים הם אכן גוף נוקשה, אם בהלוואות עסקינן. בשל עניין זה, קמו גופים פיננסים חוץ בנקאיים, שהציעו רעיון קצת אחר, שמקל על אותם אנשים שנאבקים תוך ניסיונות לשכנע את הבנקים שהם אכן מתאימים לקבלת הלוואות מיידיות. הגופים החדשים שקמו, הכוללים חברות ביטוח, חברות השקעות, חברות אשראי ועוד, מעניקות הלוואות מיידיות חוץ בנקאיות, שנקראות גם "הלוואות אקספרס".

גופים חוץ בנקאיים
בשונה מהגופים הבנקאיים, עמם תאלצו להמתין מספר שבועות עד אשר תקבלו את הסכום הנכסף, הרי שבעסקה שתחתמו עם גופים חוץ בנקאיים, תוכלו לקבל הלוואות מיידיות תוך זמן קצר, בדרך כלל תוך לא יותר משני ימי עבודה. אחד היתרונות הגדולים של גופים אלו, הוא שאין את הדרישה מצידן להראות חסכונות, פיקדונות משכורות גבוהות וכו', על מנת להבטיח את היכולת להחזיר הלוואות מיידיות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה