יום שני, 30 בספטמבר 2013

השקעות נדל"ן בחו"ל



מה חשוב לדעת אודות השקעות נדל"ן בחו"ל?
אין כל עוררין על כך, כי התחום של השקעות נדל"ן בחו"ל נחשב תחום מורכב יחסית לכל הדעות, לעיתים רבות הרבה יותר מאשר השקעות בתוך ישראל. כאשר מדובר על השקעות בתחום הנדל"ן, אין כל צל של ספק כי יש הגבלות מסוימות אשר צריך להכיר היטב, כדוגמת העובדה כי לא אתם בודקים את הנכס בידיים שלכם, אלא שעליכם לעבור ביורוקרטיה במדינה זרה, לעמוד בכללים המצופים מכם, וגם להתנהג לפי נורמות אחרות. אז למה בכל את השקעות נדל"ן בחו"ל נחשבות כדאיות באופן מיוחד?

אפשרות לרווחים גבוהים - השקעות נדל"ן בחו"ל
הסיבה לכך שישראלים רבים מעוניינים להיכנס לתחום של השקעות נדל"ן בחו"ל היא פשוטה למדי לכל הדעות - פוטנציאל גבוה יחסית לרווח כספי. יש כמובן עוד סוגים רבים אחרים של השקעות נדל"ן בחו"ל כאלה ואחרות, כמו למשל השקעות בשוק ההון במדינות זרות. אולם, מדובר במקרה הנ"ל על השקעות ספקולטיביות במיוחד, עם רמת סיכון גבוהה. לעומת זאת, השקעות בנדל"ן נחשבות הרבה יותר בטוחות, אם רק יודעים כמובן מול אילו גורמים כדאי לעבוד.

השקעות נדל"ן בחו"ל

למי מוכרים או משכירים את הנכס?
אם לאחרונה רכשתם נדל"ן מסוים, אתם כנראה תרצו להשכיר אותו לגורם כלשהו די להפוך אותו לנדל"ן מניב. בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל, חשוב מאד לעבוד מול גורמים אמינים שיש להם איתנות כלכלית ברמה גבוהה מאד. הנדל"ן העסקי כמובן מהווה ההזדמנות נהדרת מבחינה זו, וכדאי מאד להשכיר את הנכסים לחברות הגדולות, שיש להן יכולת אשראי מוכחת, כך שאתם תקבלו את דמי השכירות בזמן. גם המגזר הציבורי נחשב אמין למדי ברוב המדינות, וניתן לסמוך עליו.

כיצד מתחברים לתחום?
חשוב מאד לדעת ולהבין, שכדי לעשות את הצעדים הראשונים שלכם בשוק של השקעות נדל"ן בחו"ל, אתם לא חייבים לצלול לבדכם למים העמוקים. מדובר על תחום נהדר, אבל גם מורכב יחסית. מומלץ בחום להסתייע בשירותיה של חברה בעלת ניסיון רב, שתוכל להוליך אתכם צעד אחרי צעד ולהמליץ לכם על הנכסים הטובים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה