יום שני, 30 בספטמבר 2013

הלוואות אקספרס



באילו סכומים ניתנות הלוואות אקספרס?
בשנים האחרונות המודעות לנושא של הלוואות אקספרס הולכת ועולה. אנשים מודעים לכך שהם לא צריכים לבזבז את זמנם במשך מספר שבועות מול הבנק, עד אשר מאשרים להם את ההלוואה. במקום זה, הם יכולים לגשת לגופי מימון חוץ בנקאיים אחרים - החל מחברות הביטוח שלהם ועד לגופי מימון קטנים, ולבקש מהם הלוואות אקספרס. יחד עם זאת, חשוב מאד לדעת מתי בעצם אפשר ליטול הלוואת אקספרס, ובאילו סכומים היא מוצעת לכם.

הלוואה בסכומים שאינם גבוהים
רוב הגופים אשר מעניקים הלוואות אקספרס, מציעים לכם רף עליון של הלוואה, בשווי של כמה עשרות אלפי שקלים. השווי המקסימלי נע על פי רוב בין 30 אלף ל - 100 אלף ש"ח. הסיבה לכך היא שאותו גוף צריך להעביר לכם במהירות את הסכום הנ"ל, ואין לו כמובן את היכולת לגייס מיליוני שקלים תוך זמן קצר, מבלי שהוא בוחן את מצבכם הכלכלי לעומק. על כן, הפתרון של הלוואות האקספרס יעיל מאד למי שצריך כיסוי מידי של עד עשרות אלפי שקלים.

הלוואות אקספרס
  
נותן מענה למגוון של מצבים
חשוב מאד לדעת, כי למרות שהסכום המקסימלי של הלוואות אקספרס הוא מוגבל מראש, הרי שהוא יכול לתת לכם פתרון לשפע עצום של מצבים. החל ממצב אשר בו רציתם לרכוש מוצר מסוים שנחשב ליקר, דרך סכום נוסף שאתם רוצים ללוות עבור משכנתא, ועד למצב שבו אתם אפילו רוצים לכסות חוב ישר מול הבנק. בכל אחד מהמקרים הללו, הלוואת האקספרס מהווה את הפתרון האידאלי והמידי.

האם היא ניתנת לכל אחד?
אפשר לומר בהחלט, כי הלוואות אקספרס ניתנות כמעט לכל אדם באשר הוא. יש גופים שמוכנים גם להעניק הלוואות אקספרס לאנשים אשר יש להם חשבון בנק מוגבל, או שהם נמצאים במצב של פשיטת רגל - אם כי צריך לראות בדיוק מהם התנאים שהם הלוואה שכזו מוצעת לכם. מעבר לכך, כל עוד המצב בחשבון העו"ש שלכם הוא תקין ואין הגבלות מיוחדות - אין שום סיבה שלא תקבלו את ההלוואה בתנאים רגילים ונוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה