יום שני, 16 בספטמבר 2013

דוכני מזון

דוכני מזון בכל אירוע

כיום יותר מאי פעם אין כל צל של ספק כי דוכני מזון הם טרנד נפוץ לאירוע מיוחד ומדליק ביותר. האמת היא כי בדרך כלל רגילים שהמנות מוגשות על ידי מלצרים כאשר ישנה בחירה בין 2-3 מנות ראשונות או עיקריות לצורך הענין. יש גם דרך נוספת להגיש אוכל באירועים וזאת כמובן באמצעות בופה. לאורח יש מן הסתם מבחר רב של סוגי מזון והוא בוחר במה שרוצה וכמה שהוא רוצה לאכול. בדרך כלל האירוע יכלול בר כניסה מגוון הדומה במגוון שלו לדוכני המזון השונים, אשר עליהם נרחיב במאמר זה.

דוכני מזון של מנות עיקריות
אם כן, ניתן לומר בוודאות כי על מנת להביא אירוע מיוחד ואחר ניתן להזמין דוכני מזון  לפי סוג אוכל מסוים ואשר מחירם הוא על פי כל דוכן ודוכן. יש לציין את העובדה כי חברות הקייטרינג מפעילות דוכני מזון כמו: עמדת טאבון, דוכני מזון של המבורגר, פלאפל, סביח, טורטיות, סנדוויץ' מטר, פיצות, נודלס ועוד מגוון של מאכלים מיוחדים וטעימים ביותר, אותם ניתן להשיג גם במחיר הגלום באולם אירועים כבר כניסה. גם דוכני מזון מתוק הם גימיק מדליק ויכולים להיות בנוסף למנות האחרונות המוגשות באולם.


דוכני מזון מתוק
בהרבה אירועים ניתן לראות דוכן מזון נייד המגיע לאירוע ומשלמים עבורו תוספת תשלום של כ-800 ₪ והוא נקרא בר מתוקים. בר המתוקים יכלול: מפל שוקולד, מיני סוכריות ושוקולדים, עוגיות וגלידה. ניתן להביא לחוד דוכני מזון הכוללים: צמר גפן מתוק, קרפ, פנקייק, גלידה, עוגות, מאפים ועוד. הרבה הורים מזמינים ליום ההולדת של ילדיהם דוכני מזון שונים.

דוכני מזון לילדים
הזיכרון של הילדים ממסיבת יום ההולדת תמיד יהיה בראש ובראשונה האוכל. מסיבת יום ההולדת שנערכת בבית או בפארק עם פעילות זו או אחרת של קוסם או ליצן יכולה להיות מלווה דוכני מזון המתאימים לילדים כמו: פופקורן, לחמנייה עם נקניקייה, המבורגר, שערות סבתא ועוד.
נראה כי דוכני מזון הם עסק נח בעיקר כפיתרון לכיבוד בימי הולדת, אך גם כגימיק לאירועים גדולים יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה