יום שני, 30 בספטמבר 2013

מצלמת אבטחה



יכולת ההקלטה של מצלמת אבטחה
פעמים רבות, כאשר מדובר על התקנה של מצלמת אבטחה במתחם שלכם, חשוב מאד לבין שעיקר היכולות של המצלמה היא לא רק בתיעוד חי - אלא גם בהקלטה. התיעוד החי טוב ויעיל בעיקר כדי למנוע ניסיונות לשוד ופריצה בזמן אמת - אם אתם מזהים לפתע באחת המצלמות ניסיון לפגיעה במתחם שלכם. הדבר טוב בעיקר למתחמים ענקיים, שבהם יש גורם שיכול לעקוב אחרי המצלמות 24 שעות ביממה. לעומת זאת, רוב האנשים שרוכשים מצלמת אבטחה - רוצים שהיא בעצם תקליט עבורם את כל מה שמתרחש במתחם, כדי שהם יוכלו לצפות באירועים השונים.

מצלמת אבטחה
מקבלים תיעוד של המעשה
בעצם, יכולת ההקלטה של מצלמת אבטחה היא קריטית, כי כך אתם יכולים לצפות בניסיונות לחדור לתוך המתחם שלכם, בין אם אלו הצליחו או נכשלו. אתם יכולים אף לנסות ולאתר את האדם שעשה זאת במידה והמצלמה תקלוט היטב את הפנים שלו, או לפחות לקבל תיאור מסוים של מבנה הגוף שלו. נוסף על כך, התיעוד של מצלמת אבטחה יסייע לכם בהמשך מול חברת הביטוח - כדי שתהיה לכם הוכחה שהיה ניסיון לפריצה למתחם, ואתם זכאים לפיצויים המתאימים. במידה והאחראי לכך נתפס, כמובן שמה שרואים במצלמות האבטחה, ישמש כראיה נגדו, ולכן חשוב מאד לשמור על תיעוד מתאים.

איך נשמרת ההקלטה?
לכל מצלמת אבטחה יש יכולת מסוימת לשמירה של הקלטות. השמירה עצמה היא אוטומטית, כאשר תמיד ההקלטה החדשה מוחקת הקלטה ישנה יותר. לכן, בבואכם לרכוש מצלמת אבטחה, חשוב מאד שתגדירו מראש מה יהיה משך ההקלטה שאתם רוצים שישמר - האם מדובר על 48 השעות האחרונות, השבוע האחרון, וכיו"ב. כמובן שיכולת שמירה גבוהה יותר דורשת מכם ציוד מתוחכם יותר ושימוש במחשב חזק יותר, ויש לקחת זאת בחשבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה