יום שבת, 26 באוקטובר 2013

התקנת מצלמות אבטחה



התקנת מצלמות אבטחה של כיפה או של גוף?
בבואכם לבצע התקנת מצלמות אבטחה כאלה ואחרות במתחם מסוים פרטי או עסקי לצורך הענין, הרי שאתם צריכים לבחור האם להתקין מצלמות כיפה, או מצלמות גוף. אלו הם בעצם שני הסוגים המרכזיים ביותר של מצלמות האבטחה אשר קיימים בשוק הזה כיום. לא מדובר אך ורק על בחירה אסתטית כל שהיא, שכן אנשים רבים חשובים כי תמיד מומלץ לבצע התקנת מצלמות אבטחה מסוג של מצלמות כיפה, שכן אלו נראות יפה יותר. יש לכך גם השלכות משמעותיות מאד על האיכות של התיעוד לצורך הענין. כמו שנראה בהמשך , הן למצלמות הכיפה, והן למצלמות הגוף יש מאפיינים ייחודיים ביותר אשר חשוב מאד להכיר, וכדאי גם להכיר היטב את ההבדלים ביניהן.

מהם המאפיינים של כל מצלמה?
נתחיל ממצב שבו אתם רוצים לבצע התקנת מצלמות אבטחה מסוג כיפה. מצלמות הכיפה הן לרוב קטנות יותר בגודלן, וצורתן היא עגולה. מדובר על שיטת התקנה, שבה העדה עצמה היא חלק מהגוף של המצלמה עצמה והן בלתי נפרדות. היתרון המשמעותי ביותר של מצלמות הכיפה, הוא בכך שעקב צורתן העגולה והעובדה שהעדשה יותר סמויה מהעין, קל יותר להטמין ולהצניע אותן, וגם אם פורץ מזהה אותן - קשה לו לדעת לאיזה כיוון העדשה מסתכלת.
התקנת מצלמות אבטחה

לעומת זאת, התקנת מצלמות אבטחה מסוג מצלמות הגוף, כולל בעצם הפרדה בין גוף המצלמה לבין העדשה עצמה. היתרון המשמעותי ביותר של המצלמות הללו, הוא ביכולת שלכם לקבל פתרונות גמישים, על בסיס הגוף של המצלמה. בכל פעם ניתן להתקין עליהן עדשות שונות שיתאימו במדויק לצרכים שעולים, וכך אם הצרכים משתנים, לא צריך לקנות מצלמה חדשה, אלא רק להחליף עדשה.

במה אתם תבחרו?
כאמור, אי אפשר לקבוע באופן חד משמעתי האם כדאי לבצע התקנת מצלמות אבטחה מסוג גוף או מסוג כיפה. לכל אחד מסוגי המצלמות יש את היתרונות והחסרונות המוכרים. לכן, מומלץ בחום ליצור קשר עם חברה אשר מנוסה במתן פתרונות אבטחה טכנולוגיים, כדי שזו תסייע לכם לבחור את המצלמות הטובות ביותר לצרכים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה