יום רביעי, 15 בינואר 2014

הלוואה



אם הגעתם למצב כל שהוא כזה או אחר אשר בו אתם צריכים לחגוג את בת המצווה של הבת שלכם, אך אין לכם דרך לממן את האירוע הלכה למעשה בעזרת הון עצמי שלכם, כדאי שתדעו שיש היום הרבה הלוואות נוחות אשר תוכלו לקבל, ובעצם בעזרתן תוכלו לממן את האירוע בצורה הנוחה ביותר שיש. האמת היא כי חשוב להקדים ולומר, כי לקחת הלוואה זה כבר לא עניין כל כך מסובך כפי שהיה נהוג בעבר, כי היום אתם כבר לא צריכים לבקש מן החברים או מבני המשפחה השונים שלכם שיחתמו לכם על ערבות, והיום אתם אפילו לא תמיד צריכים להסביר למי שמלווה לכם את הכסף, לאיזו מטרה בכלל אתם צריכים את הכסף.

החליטו על הסכום אשר נדרש לכם
עוד לפני שאתם בודקים את האופציות השונות של הלוואות שתוכלו לקבל, כדאי שתדעו איזה סכום דרוש לכם. נסו לעשות חישוב כולל של כל ההוצאות שצפויות לכם לקראת בת המצווה או לקראת האירוע שאתם מפיקים, וכך תדעו איזו הלוואה תוכל לבוא בחשבון ואיזו הלוואה תהייה נמוכה או גבוהה מידי. 

הלוואה

בדקו מספר אופציות שונות הפתוחות בפניכם
חשוב ביותר להבין שהיום הבנק הוא כבר לא האופציה היחידה שלכם להלוואות, ואין ספק שאתם יכולים לקבל הלוואה גם מגורמים חוץ בנקאיים. אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של הגורמים החוץ בנקאיים בנושא ההלוואות זו העובדה שאתם לא צריכים לחכות כל כך הרבה זמן לאישור ההלוואה כפי שהבנק עלול לדרוש מכם.

הדקו היטב מה היא ריבית ההחזר של ההלוואה המוצעת לכם
כשלוקחים הלוואה אי אפשר שלא לדבר על ההחזר שלה, כי בסופו של דבר יגיע היום שבו תצטרכו גם לשלם על ההלוואה הזאת. לכן כדאי לכם לברר מראש באיזה תנאים תוכלו לקבל את ההלוואה, וזה יהיה אחד מהמדדים שיעזרו לכם להחליט ממי אתם רוצים לקבל את הסכום. מותר לכם להשוות בין התנאים שתוכלו לקבל בכל מקום, בין אם זה בנקים ובין אם אלה הם גופים חוץ בנקאיים, כי למה לשלם ריבית גבוהה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה