יום רביעי, 15 בינואר 2014

פסיכולוג קליני



פסיכולוג קליני נכנס לחייכם
אתם מרגישים כי אתם נמצאים בליבו של משבר כל שהוא בתחום מסוים בחייכם אשר לא עובר מעצמו? הזמן לא מרפא את הדברים, ואתם מתחילים לחוש אבודים? אם כך, הגיע הזמן להיות אקטיביים יותר, ולהחליט כי אתם משנים את המצב. לפעמים כל מה שצריך כדי להצליח לשנות את המצב זה רק למצוא פסיכולוג קליני טוב אשר ממנו תקבלו שירות, ועל כן כדאי שתתחילו לחפש אחריו כבר עכשיו, ותוכלו להיפטר מן התחושות הלא נעימות בצורה המהירה והחלקה ביותר.

פסיכולוג קליני

פסיכולוג קליני יכול לעזור
אנשים לעיתים טוענים כי יהיה להם קשה ללכת אל פסיכולוג קליני ולהתחיל דבר איתו על מה שמטריד אותם, ואחת מן הסיבות זו העובדה כי בסופו של דבר במקרה זה בעצם מדובר על אדם זר. אומנם זה נכון כי בהתחלה זה לא תמיד פשוט וצריך קצת זמן להסתגל לעניין, אך לעיתים דווקא זרותו של הפסיכולוג הקליני זה מה שיכול להפוך את הטיפול איתו לכל כך מיוחד ומצליח ביותר על פי רוב.

משך הטיפול
כל פסיכולוג קליני אשר אליו תיפנו יוכל להציע לכם משך אחר של טיפול, ולמען האמת לא קובעים מראש את משך הטיפול בדרך כלל, אלא אם יש הגבלות ואילוצים שונים כאלה ואחרים. על פי רוב פסיכולוג קליני מתחיל את הטיפול עם המטופלים שלו ועל פי קצב ההתקדמות מציע שיפורים ושינוים או הפסקה של הטיפול במידת הצורך. על כן קשה לומר מראש כמה זמן תקדישו לפרק הזה בחיים שלכם, אך מה שבטוח הוא כי כדאי לכם לנסות את האופציה הזאת הלכה למעשה.

עלויות משתנות
אי אפשר לדבר על טיפול אצל פסיכולוג קליני מבלי לדבר על העלות של טיפול כזה, כי כולנו יודעים שמדובר על עניין אשר גם עולה לא מעט כסף. אם חשוב לכם לשלם סכום הגיוני שאינו חורג מהממוצע בהרבה, הרי שתוכלו לפנות אל מספר פסיכולוגיים כדי לבקש מהם הצעות מחיר. מותר לכם לשאול כמה עולה פגישה עם הפסיכולוג וזו גם הזכות שלכם וזה מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה