יום רביעי, 12 בפברואר 2014

מקלחון



כיצד נבחר מקלחון?
מקלחון יש לבחור לפי החומר ממנו הוא עשוי, הגודל, הצבע, האיכות, תדירות הניקיון שלו, המחיר ואמינות החברה ממנה קונים אותו. כאשר החברה המספקת מקלחונים היא איכותית, מקצועית, נותנת שירותי הובלה והתקנה, שירות תיקונים ואחריות ואף המליצו לנו עליה, נוכל להיות שקטים יותר. בנוסף לכך, עלינו להחליט מה יהיה הסגנון של מקלחון זה, האם מקלחון חזיתי או מקלחון פינתי, תלוי במבנה חדר הרחצה. לפיכך, יש להגיע מוכן עם המידות הדרושות וכשיודעים מה רצוננו. לעומת זאת, שקיפות של מקלחון אפשר לבחור כשבאים לראות את המקלחונים בחברה.

שקיפות המקלחונים
שקיפות של מקלחון יכולה להיות מלאה או חלקית, עם איתורים או פרזולים, חלקה, צבעונית או בעלת מראה יוקרתי. האם תהיה דלת אחת או שתי דלתות, האם למקלחון יהיו זוויות משתנות, מוסתרות או גלויות? כל השאלות הללו צריכות להוות שיקול בבחירת המקלחונים. אך למעשה לא כולם בקיאים במקלחונים ולכן חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע.



סקר שוק
לפני רכישת מקלחון מומלץ לערוך סקר שוק, לקבל המלצות מחברים או משפחה שרכשו מקלחונים, לבדוק באינטרנט כיצד נראים מקלחונים מעוטרים, שקופים ומפורזלים, להיפגש עם 2-3 נציגי חברות מקלחונים מומלצים ולהתייעץ עימם ולקבל הצעות מחיר מכמה מקומות.

 טיפים של איש מקצוע
איש מקצוע המבין במקלחונים יוכל לייעץ גם על אופן הניקוי של המקלחון. למשל מקלחון עם ציפוי ננו גלאס הוא הטוב ביותר ואין צריך לנקות אותו לעומת מקלחונים עם ציפויים אחרים. הוא גם ייעץ איזה סוג של מקלחון כדאי לרכוש: הרמוניקה, קטום, חזיתי, פינתי ועוד, במקביל איש המקצוע יוכל להמליץ על בניית מקלחונים לפי מידה המעוצבים באלגנטיות לפי טעם והתאמה אישית, ולתת ייעוץ אישי בבית הלקוח בחינם.



תגובה 1: