יום שני, 24 בפברואר 2014

משאיות יד שניה



כיצד לבחור חברה להשכרת משאיות יד שניה?
המשאית שלכם "שבקה חיים", ואין לכם זמן או כסף להשקיע ברכישת משאית חדשה? מעוניינים לשכור משאית באופן זמני, עד שהמשאית המושבתת תצא מתיקון? קבלו כמה טיפים שיסייעו לכם למצוא חברה רצינית ומקצועית לשכור ממנה את הרכב הדרוש לכם.

5 טיפים בבחירת חברה להשכרת משאיות
  1. שכרו משאית אך ורק מחברה שצי המשאיות שלה מגוון דיו, וכולל משאיות בגדלים שונים.
    ככל שההיצע יהיה גדול יותר, כך תוכלו למצוא בדיוק את המשאית שתתאים לצרכים שלכם ושתתיישב עם התקציב.
  2. חברה להשכרת משאיות שמכבדת את עצמה תאפשר לכם לצאת עם הרכב לנסיעת מבחן, כדי להיות בטוחים שהוא בדיוק מה שאתם מחפשים. אל תשכרו משאית לפני שאתם יוצאים איתה לנסיעת מבחן, שלב שהוא החשוב ביותר בבחירת המשאית המתאימה לכם.
  3. במהלך תקופת השכירות יכולות להתעורר תקלות, ועליכם לדעת כי יש למי לפנות, וכי יש מי שייקח אחריות על תיקון התקלה. חברות רציניות להשכרת משאיות יספקו את המענה הזה, ויציעו לא רק ביטוח, אלא גם שירותי אחזקה לאורך כל תקופת השכירות וגם שירותי חילוץ בעת הצורך.
  4. בהמשך לאמור לעיל, רצוי לשכור משאית יד שניה מחברה ששירות הלקוחות שלה פעיל 24 שעות ביממה, ונותן מענה מיידי לצרכים משתנים של שוכרי המשאיות. מאחר שהרכב אינו שייך לכם, אתם תזדקקו להוראות ברגעי מצוקה לגבי כיצד לפעול ומה לעשות.


כמה זה עולה לנו?
  1. כמו בכל שוק, גם בשוק השכרת המשאיות חברות השכרה מציעות מחירים שונים. בחרו בחברה שמציעה טווח מחירים מגוון, בעלויות הוגנות יחסית לתמורה. עלויות נמוכות מידי עשויות להעיד על כך שהמשאיות אינן מתוחזקות היטב, ואילו עלויות גבוהות וודאי יהיו עבורכם יקרות מידי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה