יום רביעי, 12 בפברואר 2014

מולטיפוקל



ההחלטה לעשות משקפי ראיה היא לא החלטה קלה, ולכן הרבה אנשים דוחים אותה עד כמה שאפשר. עם זאת, בסופו של דבר רוב האנשים מגיעים להבנה שעדיף לעשות משקפיים מאשר להמשיך לראות בצורה גרועה, ולכן זה טבעי שגם אתם, אם יש לכם בעיית ראיה, תחליטו שאתם רוצים לעשות משקפיים. הדילמה שעומדת בפניכם כעת היא בעיקר איזה סוג של עדשות לבחור, כי תוכלו לבחור משקפי מולטיפוקל או שתוכלו לבחור משקפיים עם עדשות רגילות. 

יתרון המולטיפוקל הוא משמעותי
אם הגעתם כבר למצב שבו אתם צריכים משקפיים לא רק לראיה לרחוק או לקרוב אלא לשני הדברים, הרי אופציית המולטיפוקל היא מה שכדאי לכם לבחור. העניין הוא שעם מולטיפוקל אתם יכולים להסתפק בזוג משקפיים אחד במקום ללכת תמיד עם כמה זוגות, ולכן זה הרבה יותר נוח. 




יש הבדל במחיר בין סוגי העדשות
אם מישהו יגיד לכם שאין הבדל במחיר בין עדשות מולטיפוקל ובין עדשות רגילות הוא כמובן יטעה, כי יש הבדל משמעותי. צריך לקחת את זה בחשבון כשמנסים להחליט איזה משקפיים רוצים לעשות, אך צריך גם לזכור שמולטיפוקל זה במקום לקנות יותר מזוג משקפיים אחד, כך שצריך להכניס זאת לחישוב. 

קנו משקפיים שתאהבו
בין אם אתם רוצים משקפיים עם עדשות מולטיפוקל ובין אם אתם רוצים משקפיים עם עדשות רגילות, חשוב ביותר לבחור מסגרת שתתאים לכם. משקפי ראייה זה דבר שצריך להתרגל אליו הוא ילווה אתכם כמובן בשעות רבות במהלך היום, כך שטוב תעשו אם תשקיעו לא מעט בבחירתן של משקפיים שמתאימות לכם. תוכלו לקחת חבר קרוב שייעץ לכם או פשוט לקנות בחנות שעובדים בה מוכרים מומחים שיודעים לעזור ללקוחות לבחור משקפיים טובות וגם יפות.

תגובה 1:

  1. חייב לציין שהמשקפיים שלי עם עדשות מולטיפוקל... מאז שעברתי אליהם לא יצא לי בכלל לחשוב על להחליף משקפיים

    השבמחק